msn werkt ineens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emily14

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
207
ik heb een probleem met mijn msn.
ik wilde namelijk een nieuwere versie installeren, dus ik die nieuwe versie installeren en alles lukte gewoon. installatie is helemaal voltooid. Alleen op het moment dat ik dus msn wil opstarten krijg ik een foutmelding:
de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing voor meer informatie.

ik heb msn al een aantal keer verwijdert en weer opnieuw geinstalleerd, maar de foutmelding blijft terugkomen.

ik heb dus geen idee wat ik nu moet doen, iemand enig idee?
 
Verwijder eerst Windows Live Essential geheel!

Probeer dan even je schijfopruiming te gebruiken en eventueel even Ccleaner een rondje laten draaien door het systeem.

Registry ook even uiterraad.

Wellicht zullen dan alle bestanden verwijderd zijn die te maken hebben met Windows Live Messenger en vervolgens opnieuw installeren
 
Staat er ook iets bij die foutmelding dat je kan uitklappen?
Als het goed is staat er dan een code.
Kopieer die eens even op dit topic, en dan kan ik kijken wat ik eraan kan doen.
 
nee ik kan verder niks uitklappen, dat is het enige wat ik krijg.

windows live essential heb ik al verwijdert, dus ik doe wel ff schijfopruiming en daarna ccleaner.

en ik keek net bij systeemherstel maar ik kan niet verder herstellen dan 26 december.
heel irritant want ik heb hem volgens mij vrijdag willen installeren
 
het heeft niet gewerkt ...
heb mn pc gescant, ccleaner gebruikt, registry gebruikt maar heeft allemaal niet geholpen. het probleem blijft aanhouden
 
hmm vreemd
ik installeer msn 9.0 en die doet het wel,misschien ligt het gewoon aan live essentials zelf?
 
nee ik ook niet maarja, ik heb nu msn.

en dankje, jij ook gelukkig nieuwjaar :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan