msn werkt na inslatlatie pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter slt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

slt

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2010
beste mensen,

mijn msn werkt niet sinds ik mijn pc overnieuw heb geinstaleerd en het weer geupdate is.
als ik windows live essentials wil downlouden dan komt er te staan :

windows live essentails kan pas worden geinstaleerd nadar de volgende acties zijn uitgevoerd :

servicepack 2 dowlnouden ( dit heb ik geprobeerd maar is niet gelukt voor windows vista)

en uptdate voor windwos platform instlaren. ( ook dit heb ik geprobeerd voor windows vista )
alleen het werkt niet..

weten jullie nog enige raad hoe ik ermee moet omgaan?

mgv,
slt

De titel van je vraag doet vermoeden dat alles correct werkt...

Maar goed, na de herinstallatie, ook netjes eerst al je drivers geinstalleerd? Zo niet, dan eerst dat eens doen en begin met de chipset driver.

Update daarna naar SP2 installeer msn.

Je zegt ook dat het niet gelukt is, krijg je een foutmelding? Hoe heb je geprobeerd te updaten?

Laatst bewerkt:
Wil je ons misschien eerst ff de specs (merk/type) van je pc vermelden? Dit i.v.m. als het een bepaalde HP machine is je eerst een fix bij de fabrikant moet downloaden voordat je SP2 kunt installeren.

de merk van mijn laptop is packard bell. ik hoefde mijn pc niet met een cd te re-instaleren.. dus alles doet de pc zelf.

ik snap niet precies hoe ik alle drives dan moet reinstaleren? wil je dat aub uitleggen als het niet veel moeite kost?

ik hoop dat dit wat meer informatie geeft.

Ok, je hebt een pb, maar welk type?

En ja, drivers installeer je na de installatie van windows door ze vanaf de driver cd te installaren of via de website van de fabrikant te downloaden.

Maar mis je inderdaad drivers? Heb je vraagtekens in apparaatbeheer?

het is een easynote
en model is : ALP-ajax c3

heb je ook product code nodig?

en nee ik heb geen vraagtekens bij apparaatbeheer dus ik denk niet dat ik drivers mis.

Product codes zullen we hier nooit vragen! En die moet je ook nooit geven!

Maar heb je het nu al eesn via de link van SDR geprobeerd?

Ik heb die problemen zelf ook wel eens gehad en kwam er niet uit.

Ook omdat ik MSN een loodzwaar programma vind om alleen te kunnen chatten ben ik op zoek gegaan naar iets anders en vooral ook makkelijk.

Ik kwam uit bij Trillian en gebruik dit tot op heden zonder problemen en met veel plezier.

Voor mij nooit geen MSN meer.

zucht

ja ik heb het uitgevoerd maar alsnog werkt het niet :S
sdr heb je zelfde probleem gehad ? nou dat geeft veel mood als je het niet hebt kunnen oplossen.

servicepack2 heb ik gedownload hierna kwam te staan : je moet eerst servicepack 1 hebben om servicepack 2 uit te voeren.
ik heb hierna servicepack 1 ook gedwonload en pc overnieuw gestart

en nu komt weer het zelfde te staan :D

na heel veel moeite van drie dagen op werken
is het tot service pack twee gelukt.

nu is het enige probleem het installeren van Windows update platform..
ik heb het geprobeerd met de site van microsoft uptdate maar heb niks gevonden.

weten jullie misschien hier iets op?

ja idd,

updaten met windows updater werkt niet/lukt niet.

het is net opgelost!

bedankt allemaal voor meedenken en adviseren.

gr

toen de servicepack 1 en 2 gedownload waren, wou de pc niet vanzelf updaten.

ik heb uiteindelijk de hele nacht de batterij uitgehaald. De volgende dag heb ik het weer in gezet..
weer geprobeerd met Windows updater, was het ook niet gelukt.

Dus heb ik weer de batterij uitgehaald na 2 uur weer opgestart. Hierna weer de windows updater geprobeerd.
er stonden 4 updates, die uit gevoerd , pc overnieuw opgestart.

kwam vanzelf een update msn live downlauden.

hierna werkte het.

( ik heb de laptop wel heel vaak aan en uit gezet deze paar dagen :D )

maar hij doet het.

@ Captainbri

Euh... De vraag is gericht aan ts. Die oplossing hoor ik graag. Dan heeft een ander er wellicht ook nog iets aan.

Edit: terwijl ik dit typte staat de oplossing van ts er, thanks.

@ Captainbri

Euh... De vraag is gericht aan ts. Die oplossing hoor ik graag. Dan heeft een ander er wellicht ook nog iets aan.

Edit: terwijl ik dit typte staat de oplossing van ts er, thanks.

Terwijl ik m'n bericht typte over een mogelijke oplossing, stond jou bericht er al :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan