msn wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

erika

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Berichten
26
ik kan mn mail van msn niet bekijken, en msn-explorer wil ook niet. (onze service is niet goed, of je bent niet verbonden met het internet)

de messenger werkt wel.

Ligt msn er uit,? of ben ik de enigste met dit probleem?

Groetjes Erika
 
Het kan aan je provider liggen... dus ik zou het ff afwachten! doet de rest van het internet het wel optimaal?? het ligt niet aan msn messenger als die gewoon werkt...
 
de rest van internet werkt wel goed,
mijn messenger start automatisch op en ik krijg ook wel te zien dat er nieuwe emailberichten zijn,maar kan er niet bij komen, niet via msn.com , msn.nl en ook niet via msn explorer.

Groetjes erika
 
ik heb zelf ook wel es op deze computer het probleem dat ik dan op msn zit en zie dus dat ik nieuwe berichten heb maar als ik erop klik lukt dat nie... heb er nog nix aan gedaan want soms heb ik het probleem wel en dan weer nie! maar als je nou gewoon via hotmail.com inlogt lukt het wel neem ik aan???

wat het probleem precies kan zijn weet ik nie maar denk dat een clean install het probleem wel oplost...
 
nee, via msn.nl enzo kon ik ook niet inloggen,
Ik heb nou mn hele computer maar leeggegooid en alles opnieuw geinstaleerd, en ben daar nu nog druk meebezig, maar mn mail doet het gelukkig al weer.

ik heb er zelfs iemand bijgehad die eigenlijk alles wel weet en hier toch ook niet uit kon komen dus hebben we alles er maar afgehaald.

Groetjes Erika
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan