msn wilt niet aanmelden en andere adres wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sponsje

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2004
Ik zit met een rot probleem, Mijn Msn Messenger loopt steeds vast(dit zegt i :onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze bewerking te voltooien) als ik met mijn email adres wil inloggen, maar als ik het met een ander adres probeer dan doet i het wel weer, en nee ik ben niet gehackt want ik ken nog wel steeds me mail lezen op die adres. Ik heb msn al verwijderd opnieuw geinstaleerd werkte ook niet, systeem herstel,andere versie msn, virus scanner uitgezet. hielp allemaal niet. Ik ken op alle adressen inloggen behalve mijne.

Als je MSN Messenger geinstalleerd hebt, moet je je aanmelden met het e-mail-adres en wachtwoord van je

MSN Hotmailaccount of met je .NET paspoort (dat zijn dezelfde gegevens).

Je kunt dan aanvinken dat Messenger dat moet onthouden en je voortaan automatisch moet aanmelden.

Ben je aangemeld dan waarschuwt Messenger als er post is gekomen in je postbus van MSN Hotmail.

Wat gaat er waar verkeerd? Aanmelden met een ander e-mailadres? Welke dan?

Of bedoel je je MSN Hotmailaccount? Heb je kortgeleden een (te) grote bijlage willen versturen?

Edit: kijk eens in je Postvak UIT.

Laatst bewerkt:
Boeing_737 zei:
Als je MSN Messenger geinstalleerd hebt, moet je je aanmelden met het e-mail-adres en wachtwoord van je

MSN Hotmailaccount of met je .NET paspoort (dat zijn dezelfde gegevens).

Je kunt dan aanvinken dat Messenger dat moet onthouden en je voortaan automatisch moet aanmelden.

Ben je aangemeld dan waarschuwt Messenger als er post is gekomen in je postbus van MSN Hotmail.

Wat gaat er waar verkeerd? Aanmelden met een ander e-mailadres? Welke dan?

Of bedoel je je MSN Hotmailaccount? Heb je kortgeleden een (te) grote bijlage willen versturen?

Edit: kijk eens in je Postvak UIT.

Ja het gaat over me Msn Hotmail account, msn loopt vast tijdens het inloggen en dan krijg ik het bericht ''onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze bewerking uit te voltooien'' maar dat ken niet, want ik heb nog 4GB over. Ja en als ik een ander Msn Account neem dan ken i weer wel inloggen, is alleen bij mijn msn account, terwijl ik bij een vriend wel in ken loggen, dus wachtwoord klopt.

OPGELOST

naar Deze Computer en kies voor Extra > Mapopties
Klik op weergave en scroll naar beneden en kies voor
'Verborgen bestanden en mappen weergeven'
OK

en verwijders vervolgens de INHOUD (dus niet de map zelf) van deze mappen

C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

deze map leeggooien

C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger

deze map ook leeggooien

C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Local Settings\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

en deze ook

zo is het opgelost.

Bedankt dat je deze oplossing met ons deelt.
Wil je jouw vraag nog wel op opgelost zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan