MSN + Win XP pro probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Baia*

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2001
Beste mensen,

Ik zit met een heel bizar probleem die ik niet verholpen krijg. Ook niet met het grote aantal topics dat hier op helpmij al is geschreven met problemen met accounts verwijderen en dergelijke in combinatie met XP.

Ik heb XP pro opnieuw geinstalleerd. Alle updates uitgevoerd en msn 6.2 geinstalleerd. Mijn huisgenoot heeft toen een .Net account aangemaakt onder mijn account (Jeroen, administrator).

Nu staat er telkens bij het accountoverzicht (zie toegevoegde afbeelding) dat ik gebruik maak van 2 emailadressen. Maar de bovenste waar 68 bij staan is van mijn huisgenoot en moet er dus niet bij komen te staan.

Ik krijg die alleen met geen mogelijkheid weg...wie kan me helpen, ik wordt er wat zenuwachtig van.

Groeten,
Jeroen

Bijlagen

• msn-probleem.gif
    msn-probleem.gif
    11,8 KB · Weergaven: 21
Ga naar C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\Credentials
Verwijder daar de mappen.
Start opnieuw op en meld je opnieuw aan en het zou goed moeten zijn.

Is het de bedoeling dat de user jeroen blijft bestaan op je pc, zo niet dan kan je dat bij controll panel --> user accounts verwijderen (zorg er wel voor dat er tenminste 1 gebruiker admin rechten heeft)

Zo niet dan is de mogelijkheid zoals hierboven beschreven mogelijk.

Met TweakUI kun je instellen of je het aantal berichten wilt laten zien, maar als je dit uitschakelt zie je ze voor beide adressen niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan