msn zegt dat er geen internet verbinding is

Status
Niet open voor verdere reacties.

donjasnl

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Nou jah zeg, als ik wil inloggen, wat tot aan gister altijd gewoon ging, dan zegt de msn 6.1 dat ik problemen heb met mijn internetverbinding. En zoals je wel zult merken heb ik dat absoluut niet?
Ik heb al gezocht in het forum, kan er geen antwoord op vinden. Iemand heldere ideeen. Heb de advies van de msn-site al opgevolgd, maar dat was het niet (bij lan instellingen automatisch uitvinken)
Help!
Donja

Oplossing weet ik niet . Is waarschijnlijk een van de vele problemen met msn 6.1. Mijn advies terug naar 6.0

Nou dat heb ik gedaan, maar het probleem blijft (:()
hij zegt: " Het aanmelden is mislut vanwege een probleem in uw internetverbinding 0x81000370

Ik heb inderdaad wel problemen gehad enkele dagen geleden, waarvan de oorzaak mij toen ook al onbekend was, die zijn opgelost, maar dit is daar nog een restant van.
Ik weet alleen niet wat er fout is, en hoe ik het dus moet herstellen.

groeten Donja

Nou van alles geprobeerd, uiteindelijk met een herstelpunt van lang geleden, heb ik het kunnen herstellen, nog steeds geen idee wat er nou fout is gegaan. wel ongelovelijk balen. Vandaag had ik weer zoiets, maar dat bleek door een spyware te komen, was met spybot snel weer opgelost, misschien dat het vorige keer dan ook zoiets was. De status is dus opgelost maar een antwoord heb ikniet gekregen. Jammer.
Groeten Donja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan