msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
1.270
Hallo als ik op internet aan het surfen ben,en ik heb msn op afwezig staan,dan word ik tekens opnieuw aan gemeld waar zou dat aan kunnen liggen
 
Verplaatst van software XP naar ICQ / MSN aangezien je vraag daar beter tot zijn recht komt
 
Check niet alleen de opties van MSN zelf op dit soort grappen, maar ook Outlook Express of Outlook kunnen hieraan schuldig zijn. Ook dit kan je in de opties van die programma's vinden.
 
Is er nou echt niemand die hier een oplossing voor weet Gr.Rama
 
Nee niet echt,als ik de computeropstart staat msn ofline.Bij internet kiezen gaat msn automatisch mee online ,hoe kan ik dat verhelpen zodat als ik de computer start msn gelijk online staat,en niet als ik msn afwezig heb gezet, en naar internet gaat hij weer mee online ga
 
bij opties en dan tab blad algemeen kun je een vinkje zetten zodat hij direkt aanmeld als je je pc opstart

en heb je paswoord onthouden ook aan gevinkt
 
Ik kan geen tapblad algemeen vinden onder opties,alleen voorkeur en daar staat alles aangevinkt
 
zal dan mischien wel aan andere versie liggen
maar heb je wachtwoord onthouden ook aan gevinkt¿¿¿

je kunt het proberen door je gewoon aan te melden en niet met aanmelden als ....@.....com
zodat je daar je naam en wachtwoord in moet vullen en dan wachtwoord onthouden ook aan vinken
 
Oke Aszen dat was hem het werkt weer Harstikke bedankt Rama
 
Geplaatst door rama
Nee niet echt,als ik de computeropstart staat msn ofline.Bij internet kiezen gaat msn automatisch mee online ,hoe kan ik dat verhelpen zodat als ik de computer start msn gelijk online staat,en niet als ik msn afwezig heb gezet, en naar internet gaat hij weer mee online ga

je kan niet de ene keer willen dat msn automatisch online gaat met je inbelverbinding en de andere keer niet.

Als je offline gaat en je internetverbinding gaat opnieuw aan dat gaat msn mee als je dat hebt ingesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan