msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

seeburg100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
ik moet even iets voor m,n dochter vragen! ze is vanavond aan het chatten, maar dan valt steeds de verbinding,op ofline, ligt dit aan msn of aan onze verbinding?

Bij een te langzame verbinding gaat msn automatisch offline, wat voor soort verbinding heb je?

hmm, dat zou toch snel genoeg moeten zijn voor msn. Gebeuren er onder het chatten nog veel dingen op de computer (surfen, downloaden)?

ja

eigenlijk wel ja emails gaan ook niet lekker! ik had chello, maar sins vandaag zonnet, maar email moet ik soms wel drie keer opnieuw westuren wil het een keer goed gaan. ik ben hier niet blij mee, en m,n dochter al helemaal niet!

Als er teveel tegelijk gebeurt op internet gaat dit sterk ten koste van de bandbreedte, dit lijkt mij de enige verklaring waarom alles zo slecht gaat...

je kunt ook altijd zonnet een mail sturen... en het kan ook aan de msn server zelf liggen dat daar een probleem is en dat msn nu gewoon weer vrolijk werkt...

t,is een ramp

ik had chello en daar ging alles goed mee! als ik met adsl een netwerkje maak simpel dus croslinkcabel 2 netwerkkaartjes allebij xp op de pc, soms heb ik verbinding net als nu en dan valt alles weer weg msn email doet het niet. ie ook niet minuut later weer wel. heel raar. snap er geen bal van. ik denk dat het gewoon een slechte modum is van zonnet. als ik geen netwerk heb doet m,n pc het prima geen problemen!

Het ligt denk ik aan je netwerk maar dat weet ik niet zker... staat er misschien een firewall aan ?zojah zet deze even uit want firewalls geven vaak problemen bij messengers...

net voor ik je bericht kreeg

was ik er zelf achter gekomen dat de firewal het probleem gaf,ook ie deed het wel en dan weer niet en oe precies het zelfde, nu ik de firewall heb uitgeschakeld,loopt alles prima, heel erg dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan