Msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

purplegixxer

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Berichten
371
Goedenavond,

Mijn vraag is deze: wat is er misgegaan bij het aanmelden van een msn account. msn gaat wel keurig internet op (aanmelden) maar de melding dat het emailadres niet gecontroleerd is komt ook steeds op! en je moet een mailtje hebben ontvangen om dan vervolgens 3 stappen uit te voeren maar dat mailtje is nooit binnengekomen, wat nu te doen?

Alvast bedankt voor de hulp
 
is het een @hotmail.com adres? zo nee kan het daar ook wel aan liggen
 
Ook met een ander emailadres dan van hotmail kan je bij MSN inloggen, je moet er dan een MSN-passport adres van maken.
 
inderdaad het kan wel , maar er is een keer een rechtzaak om geweest ofzo, omdat msn eerst wel alleen @hotmail.com en @msn.com ondersteunde nu kan het wel en moet je er gewoon zoals Tiborv zei een MSN-passport adres van maken.
 
>

Ok thanks ik ga er ff mee aan de gang en laat het weten, bedankt allebei.

Greetings
 
Wel het zal wel aan mij liggen maar ik kom er niet verder mee ik heb een netpaspoort aangemaakt maar ik krijg nog steeds dezelfde melding, het werkt verder wel maar kloppen doet het niet wat doe ik niet goed ?

Alle voorgaande keren dat ik er eentje aanmaakte ging het goed? ik heb dat emailtje dus ook nooit gehad?
 
Gebruik je per ongeluk het password waarmee je ook je emailtjes download en/of inlogt? Kan een ander zijn dan van je passport.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan