msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lima-nl

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2002
msn naam gehackt?

Hoi allemaal,
ik kom al vijf dagen niet meer op msn omdat mijn wachtwoord niet meer geaccepteert word,zelfs een ander wachtwoord lukt niet meer,zou ik gehackt zijn?
Wie weet een oplossing?

Laatst bewerkt:
het antwoord van je geheime vraag intypen en je w8woord veranderen!

zelfs een ander wachtwoord lukt niet meer

Bij hotmail heb je maar 1 w8woord en een geheime vraag en zoals toetje al zei gewoon de geheime vraag beantwoorden w8wooord wijzigen en ja kan ik hotmail/msn

Hmm staat er bij jou ook dat je account tijdelijk geblokkeerd is als je op Hotmail gaat??!

Dat heb ik heb namelijk ook.. ik email daarover met Microsoft.

Dus vertel even wat er staat als je op Hotmail gaat.

Hmm staat er bij jou ook dat je account tijdelijk geblokkeerd is als je op Hotmail gaat??!

Ik heb geen problemen. En ik heb ook van andere mensen geen e-mails gehad ofzo.

En als je bericht terug krijgt van Microsoft plaats de reactie dan ff hier !

Hoi, zelfs bij mijn geheime vraag kom ik niet meer terecht dus een ander wachtwoord kan niet meer,de geheime vraag is nu een andere dan die ik toen opgegeven heb.

bedankt voor de snelle reactie maar eh.....wat is het adres van microsoft?
Sorry maar ben hier niet zo bekend mee.

JA

Het zal wel zijn dat je geheackd zijn maar je moet gewoon een nieuw wachtwoord AANMAKEN en :D Je geheime vraag wijzigen;)

Veel suc6

Muffin:thumb:

Ik kreeg het volgende:

Ik was aan het chatten op 1@***.nl en plotseling vloog ik eruit. Toen ging ik naar mijn email kijken op 2@hotmail.com en dat werkte niet. Ik begon het al vreemd te vinden. Toen melde ik me aan bij 3@***.nl en dat werkte. Maar voor 1 avond. Verder niks mee gebeurd... ik probeer het de volgende ochtend en ineens kon ik er niet meer op...

Dat is toch vreemd gewoon?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan