msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

camaro30

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Berichten
136
Mijn msn start iedere x automatisch op als ik de pc aanzet, ik heb dat ene bij opties al uitgevinkt, heb t ook al geprobeerd via dat gpedit.msc, dat kan mijn pc niet vinden en via configuratiescherm verwijderd ie ook niets en nu kom ik er achter dat er ook een vreemde tussen mijn account gegevens staat, ene tatooboy, ik snap er niets van. Maar goed het gaat er om dat ik msn aan wil hebben wanneer ik dat wil en niet iedere x als ik de pc aanzet. Wie o wie??? alvast bedankt.
 
start > uitvoeren > control userpasswords2 [enter]

kies voor Advanced tabblad > Manage Passwords > Delete (Passport) Entries.

Open msn en vul je usernaam en password in en laat de "Sign Me In Automatically" uitgevinkt
 
als hij helemaal niet mag opstarten, delete je de volgende register key:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\MSMSGS

wel eerst backup maken Dus op de key gaan staan en in register op exporteren drukken. Kies locatie en sla het op !!
 
En waarom werkt dat gpedit.msc niet? Ik zie in een ander topic dat je xp gebruikt. Dan moet het lukken.
 
???

ik typ t in en dan zegt ie dat ie t niet kent, heb t ook via zoeken geprobeerd en dat doet ie ook niet, kan ie ook niet vinden...
 
Vreemd. Ik dacht dat dat bestand standaard op win xp stond. (pro)

Probeer het anders zo eens?

Rechtsklik op je bureaublad of in een map, en kies Nieuw/Tekstdocument. Kopiëer nu de volgende vetgedrukte tekst, en plak hem erin.
Sla op als Msn.reg:


REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Outlook Express]
"Hide Messenger"=dword:00000002



Dubbelklik erop, en laat de inhoud van dit *.reg-filetje in je register invoeren.

Start eventueel even opnieuw op.

Dan wordt Msn losgekoppeld van Outlook express. Heb je kans dat hij ook niet automatisch start. Hij start dan ook niet als je email via outlook express opent.
 
register

Ik zie dat bij dat stukje wat ik moet kopieren dat er outlook bij staat, ik gebruik incredimail, kan het daar mee te maken hebben??? ennuh dat laatste , dat register invoeren, hoe doe ik dat?
 
Gaat automatisch. Gewoon dubbelklikken op die file (zoals het er staat).

Ik heb het ook op die manier gedaan, en bij mij start msn niet meer op (automatisch). Ik gebruik outlook express EN incredimail.

Als je letterlijk doet wat er staat moet het je lukken.:)

En met die gpedit (bij uitvoeren) ben ik msn gelukkig helemaal kwijt. Hij staat niet meer in mijn taakbalk.
 
op goed geluk

Ok ik heb alles letterlijk gedaan zoals je had beschreven en ik zal nu mn pc ff opnieuw opstarten. Kijken of t is gelukt. Alvast bedankt en ook Vaat bedankt voor je reactie.
 
nog niet..

Ok ik heb mn pc opgestart, ik klik op msn maar was alweer aangemeld, heb me nu dus maar weer afgemeld. Kweet nie, heb alles gedaan zoals je had beschreven.....
 
Helaas. Jammer dat start, uitvoeren, gpedit.msc niet werkt. Probeer anders de oplossing van Vaat.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan