Msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
1.270
Hallo Ik heb een update gedaan van msn, nu heb ik er een extra taakbalk bij gekregen. Is er iemand die weet hoe ik deze weer weg kan krijgen. Gr. Rama
 
internet explorer/beeld/werkbalken en daar msn vinkje weghalen???
 
Mja, dan ben je er niet vanaf.. Dan verberg je hem alleen..

Als je net msn 6.2 heb geinstalleerd kan je die balk gewoon uninstallen. (er werd gevraagd tijdens de installatie of de balk geinstalleerd mocht worden)

Bij msn plus moet je gewoon het hele programma even weggooien en daarna opnieuw installeren, maar dan ZONDER SPONSOR (wordt ook naar gevraagd tijdens de installatie).

Succes!
 
Lees en huiver. Volg verder het advies van T._de_vries.

Mocht je nog last hebben van restanten spyware: Download dan hier de gratis versie van Ad-aware, na de installatie eerst updaten door te klikken op het wereldbolletje en scan. Daarnaast kan je nog Spybot installeren (werkt prima naast elkaar), ook gratis. Eveneens eerst updaten alvorens te scannen. Uitleg+download Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem alsnog blijven bestaan plaats dan een Hijack This Log, klik-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Druk daar op de knop "Reageer op bericht" en post je log.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alles gelezen , ik ga msn gelijk verwijderen en een oude versie er op zetten. Bedankt voor jullie reactie Gr. Rama
 
Zoals T. de Vries al zegt, je HOEFT geen oudere versie te installeren. (anders krijg je telkens het bericht: er is een nieuwe versie beschikbaar)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan