Msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark Maul

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2002
Berichten
37
Ik zit met het volgende probleem ik gebruikt regelmatig MSN daar zit nu het probleem ik word nu elke keer ondanks dat ik de persoon in kwestie geblokt heb lastig gevallen door hem hij weet op de een of andere manier de blokkade te omzeilen. Wie weet wat ik hier aan kan doen, ik hoop op een goede oplossing want het is verschrikkelijk vervelend.

B.v.b. dank
 
en staat die persoon nog steeds geblokkeerd of heb je die daarna verwijderd?
kijk eens in msn bij extra>opties>privacy>waar staat die persoon in het linker of rechter rijtje?
 
amsn geeft je meer controle dan msn en kun je o.a. beter zien wie jouw heeft toegevoegd aan je lijst e.d. Ook schijnt het beter te blocken.
In gebruik lijkt het igg veel op de originele msn, misschien kun je'm hiermee beter buiten de deur houden.
 
als die persoon je hotmailadres heeft blijft ie aan de gang, neem een nieuw adres.
 
Dat is vaak wel het beste Franz.
Ik doel met amsn trouwens op de kans dat het programmatje wat de stalker gebruikt, enkel op msn werkt en niet op amns, al werkt niets beter dan een nieuw account idd.

Die smerige tools zouden verboden moeten worden IMO.
 
Laatst bewerkt:
zoek es op "msn block checker" op google ....
er zijn nog andere adressen , waar je proggies vindt om te checken of iemand je blokt, en als dat zo is hef je de blok zo op ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan