Msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

dboon

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2001
Berichten
148
Hoe kan ik alle aanmeldnamen uit mijn aanmeldblok verwijderen?
En hoe kan ik de automatische opstartnaam veranderen?

Bijv.dank voor Uw hulp
 
De data wordt dus opgeslagen in een bestand, meer bepaald credentials in een systeemmap op je harde schijf.
Standaard wordt dit opgeslagen in C:\Documents and Settings\jouw windows login\Application Data\Microsoft\Credentials\cijfercode\

Die windows login in die cijfercode kunnen verschillen va systeem tot systeem. Ook is het belangrijk dat je de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven in het menu Extra->Beeld aangevinkt is omdat de map Application Data een verborgen map is.

Goed, je hebt de map en het bestand gevonden. De truuk die we nu gaan toepassen kan misschien raar klinken, maar werkt wel. Verwijder het bestand Credentials dat je zonet gevonden hebt in die map. Als je niet zeker bent, kan je altijd een back-up maken, maar je zal zien dat deze oplossing werkt.

Nudat je het bestand verwijderd hebt, moet je je PC herstarten. Open nu je MSN Messenger weer, als dit nog niet gebeurd is, en je zal zien dat alle bestaande loginnamen verdwenen zijn.
 
Ik snap alleen niet hoe ik op c:downloads etc. moet komen,
 
je moet gewoon die stapjes volgen die krugar aangeeft.

ga naar deze computer >dubbelklikken>C schijf aanklikken dan die eerste map zoeken documents en settings enz enz.
 
ik draai op windows xp
en kan de mappen wel afzonderlijk vinden.zoals application data,identities,credentials,maar weet niet wat ik nu moet doen
 
Map credentials verwijderd,alles is weg,bedankt voor de tip,heel mooi!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan