msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ff een vraag kun je msn ook opstarten zodat niemand je online ziet? als ik nu opstart en online kom wordt ik van alle kanten geroepen bestaat die mogelijkheid of niet?

Je kan contacten blokkeren, dan zien ze niet dat je online bent.

ja blokkeren vindt ik nooit zo leuk wordt zelf ook niet graag geblokkeerd
maar ik begrijp dat dat niet kan of wel?

Of Msn 7.0 gebruiken, daarmee krijg je vóór het inloggen de mogelijkheid voorgeschoteld om het wel of niet te kunnen worden gezien.

Dennis.

Geplaatst door APOCALYPSE
ja blokkeren vindt ik nooit zo leuk wordt zelf ook niet graag geblokkeerd
maar ik begrijp dat dat niet kan of wel?
Het kan wel, lees mijn vorig bericht s.v.p.

Dennis.

7.0 heb ik
Dan is er verder toch niets aan de hand?, wanneer Msn opgestart is, dan kun je ongeveer linksboven v.h. scherm bij 'Aanmelden als:' even aangeven om als 'Offline weergeven'' te worden gekenmerkt. Of bedoel je anders?(misschien ben ik wel verstrooid, zoals vaak het geval is)

Dennis.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door DENNIS90

Dan is er verder toch niets aan de hand?, wanneer Msn opgestart is, dan kun je ongeveer linksboven v.h. scherm even aangeven om als 'Offline weergeven'' te worden gekenmerkt. Of bedoel je anders?(misschien ben ik wel verstrooid, zoals vaak het geval is)

Dennis.

hij wil msn opstarten in de status offline zodat anderen hem niet kunnen zien en wanneer hij online drukt het lijkt of er net aangemeld word,als ik het goed heb.

Geplaatst door DENNIS90

Dan is er verder toch niets aan de hand?, wanneer Msn opgestart is, dan kun je ongeveer linksboven v.h. scherm bij 'Aanmelden als:' even aangeven om als 'Offline weergeven'' te worden gekenmerkt. Of bedoel je anders?(misschien ben ik wel verstrooid, zoals vaak het geval is)

Dennis.

ik ben alleen verstrooid als mijn vrouw te veel geld op maakt :p
ik zal even kijken dank je

En dan moet je dus precies doen zoals DENNIS90 beschreef:
Geplaatst door DENNIS90

Wanneer Msn opgestart is, dan kun je ongeveer linksboven v.h. scherm bij 'Aanmelden als:' even aangeven om als 'Offline weergeven'' te worden gekenmerkt. Of bedoel je anders?(misschien ben ik wel verstrooid, zoals vaak het geval is)

Dennis.

Hallo Maikel,

Geplaatst door maikel9
hij wil msn opstarten in de status offline zodat anderen hem niet kunnen zien

Ik gaf hem al aan hoe dat kan worden bewerkstelligd met Msn 7.0.

@APOCALYPSE, heb je het al geprobeerd zoals ik het aangegeven heb? Dus, bij 'Aanmelden als:' klik je op 'Offline weergeven' en dan pas inloggen

Dennis.

ik ben alleen verstrooid als mijn vrouw te veel geld op maakt :p
Aha, nu we het toch over 'blokkeren' hebben, waarom blokkeer je je bankrekeningnummer niet hahaha.;)

Dennis.

PS. Ik zou zo serieus blijven, anderen een goed voorbeeld geven, heb ik dan nu gefaald?

Geplaatst door Wijnands
En dan moet je dus precies doen zoals DENNIS90 beschreef:
Thanks, Wijnands.
(hopelijk is dat wat @APOCALYPSE bedoeld heeft)

Dennis.

Geplaatst door DENNIS90
Hallo Maikel,

Ik gaf hem al aan hoe dat kan worden bewerkstelligd met Msn 7.0.

@APOCALYPSE, heb je het al geprobeerd zoals ik het aangegeven heb? Dus, bij 'Aanmelden als:' klik je op 'Offline weergeven' en dan pas inloggen

Dennis.

nee is niet gelukt als ik msn weer aanmeld start hij gelijk op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan