APOCALYPSE
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2003
hoi ff een vraag kun je msn ook opstarten zodat niemand je online ziet? als ik nu opstart en online kom wordt ik van alle kanten geroepen bestaat die mogelijkheid of niet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kan wel, lees mijn vorig bericht s.v.p.Geplaatst door APOCALYPSE
ja blokkeren vindt ik nooit zo leuk wordt zelf ook niet graag geblokkeerd
maar ik begrijp dat dat niet kan of wel?
Geplaatst door maikel9
Welke versie heb je dan??
http://www.plein.nl/~msn/specials/index.php?spec=patches.html&titel=Patches
Boven in de link staat een patch die je msn bij opstarten in de offline status zet.
Afhankelijk van je nog niet genoemde versie.
Geplaatst door maikel9
Welke versie heb je dan??
http://www.plein.nl/~msn/specials/index.php?spec=patches.html&titel=Patches
Boven in de link staat een patch die je msn bij opstarten in de offline status zet.
Afhankelijk van je nog niet genoemde versie.
Dan is er verder toch niets aan de hand?, wanneer Msn opgestart is, dan kun je ongeveer linksboven v.h. scherm bij 'Aanmelden als:' even aangeven om als 'Offline weergeven'' te worden gekenmerkt. Of bedoel je anders?(misschien ben ik wel verstrooid, zoals vaak het geval is)Geplaatst door APOCALYPSE
7.0 heb ik
Geplaatst door DENNIS90
Dan is er verder toch niets aan de hand?, wanneer Msn opgestart is, dan kun je ongeveer linksboven v.h. scherm even aangeven om als 'Offline weergeven'' te worden gekenmerkt. Of bedoel je anders?(misschien ben ik wel verstrooid, zoals vaak het geval is)
Dennis.
Geplaatst door DENNIS90
Dan is er verder toch niets aan de hand?, wanneer Msn opgestart is, dan kun je ongeveer linksboven v.h. scherm bij 'Aanmelden als:' even aangeven om als 'Offline weergeven'' te worden gekenmerkt. Of bedoel je anders?(misschien ben ik wel verstrooid, zoals vaak het geval is)
Dennis.
Geplaatst door DENNIS90
Wanneer Msn opgestart is, dan kun je ongeveer linksboven v.h. scherm bij 'Aanmelden als:' even aangeven om als 'Offline weergeven'' te worden gekenmerkt. Of bedoel je anders?(misschien ben ik wel verstrooid, zoals vaak het geval is)
Dennis.
Geplaatst door maikel9
hij wil msn opstarten in de status offline zodat anderen hem niet kunnen zien
Aha, nu we het toch over 'blokkeren' hebben, waarom blokkeer je je bankrekeningnummer niet hahaha.Geplaatst door APOCALYPSE
ik ben alleen verstrooid als mijn vrouw te veel geld op maakt![]()
Dus zo verstrooid ben je ook weer niet DennisAha, nu we het toch over 'blokkeren' hebben, waarom blokkeer je je bankrekeningnummer niet hahaha.
Thanks, Wijnands.Geplaatst door Wijnands
En dan moet je dus precies doen zoals DENNIS90 beschreef:
Nee, inderdaad niet.Geplaatst door maikel9
Dus zo verstrooid ben je ook weer niet Dennis![]()
Geplaatst door DENNIS90
Hallo Maikel,
Ik gaf hem al aan hoe dat kan worden bewerkstelligd met Msn 7.0.
@APOCALYPSE, heb je het al geprobeerd zoals ik het aangegeven heb? Dus, bij 'Aanmelden als:' klik je op 'Offline weergeven' en dan pas inloggen
Dennis.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.