Msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hoi,

Ik zit nu bij me oom en tante. Waar ik 1 week geleden MSN had op gezet. Die heb ik na gebruik netjes via Configruatiescherm> Software verwijderd. Ook alle mogelijkheden om nog op MSN te komen zijn er niet meer niet rechtsonderin. Niet bij Snelstarten en ook niet bij Start> Programma's.

Nu ga ik weer op de computer en opent MSN opeens!!!! :confused: :8-0: ik snap er niks van:S hoe kan dit? Heb ik dan toch iets fout gedaan?

Wie helpt mij? :thumb:

misgien hebben je oom en tante het er weer op gezet, of stond er al een andere versie op?

Weet je zeker dat het MSN Messenger is en niet Windows Messenger??

Nee die hebben het er ook niet opget. echt heel raar! Kijk ze weten net hoe ze word en internet aan moeten doen dus tja daar ligt et niet aan. Als er iets geinstaleerd moet worden moet ik et doen :cool: :D haha.

Geplaatst door Raymond Bos
Weet je zeker dat het MSN Messenger is en niet Windows Messenger??

toen ook allebij verwijderd en er staat ook niks meer bij Software. Echt heel raar

Windows Messenger kan je ook niet zomaar verwijderen en staat ook niet in je lijst met software. Daar moet je voor in het register duiken of een script gebruiken. Ik denk dus dat Windows Messenger opstart!
Kijk even wat er nu precies opstart.

Laatst bewerkt:
Zoek even uit of het om MSN of Windows messenger gaat.

In het tweede geval heb ik nog wel een tooltje voor je:p.

In het eerste geval heb ik nog wel een idee.

Ik wil dan echter wel weten om welke windows-versie het gaat (ik hoop xp:o).

srry was ff eten dus kon niet reageren:p

Maar goed ja uh Win Xp Home

Het is niet telkens Windows Messenger maar MSN 7.0

edit: Oh w8 het is gelukt wat schijnt ik weet niet hoe de Software lijst was heel kort had em destijds goed verwijderd. Misschien dat me zusje is langs geweest maar goed. Nou blijkt dat er kilometers lange blanko lijst was en dan helemaal onderaan de lijst weer verder ging en daar nu weer MSN 7.0 staat dus. het is gelukt

edit: Wel raar eerst gewoon een paar programma's een stuk of 15 dan een kilometer wit en dan gaat de lijst weer verder :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan