Msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

janneke29

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2005
Goedemiddag,

Ik heb een vraagje, sinds een maandje kan ik niet meer op msn komen. Elke keer als ik me aanmeld krijg ik een melding dat er een eventuele firewall de boel zou blokkeren. Vervolgens kan je op help drukken en op repareren, dat heb ik gedaan en ik blijf hetzelfde bericht krijgen. Ik heb msn er al een paar keer vanaf gehaald en er weer opgedaan, maar het verandert niet. Ook heb ik mijn firewall bekeken en die zou msn er door moeten laten. Ik heb zelf windows xp op een acer laptop. Kan iemand mij helpen!!! Bij voorbaat dank

Welke firewall heb je?
In Windows XP SP2 zit ook een firewall. Houdt deze MSN Messenger toevallig niet tegen?

Wat heb je verder aan beveiliging op je computer?

Het is trouwens avond en geen middag;)

Laatst bewerkt:
Sorry, goede avond,

Bij mij is het nog middag, hahahaha, vandaar. Ik heb die gewoon van windows security center en msn staat daarbij opgegeven als uitzondering. Ook heb ik een oude versie van Norton anti virus. Geloof dat ik zo de vragen heb beantwoord.

Schakel die firewall van Windows is even uit en probeer het dan nog een keer.

Maak je toevallig gebruik van een router?

Als ik de firewall uitschakel dan doet die het nog steeds niet, heb ik al geprobeerd en ik heb het net nog een keer geprobeerd. Maar een route?? Ik weet niet wat dat is...... (sorry)

Hoi,

Je hebt een internet verbinding. Heb je meerdere computers in je huis staan, met internetverbinding?

Of is dit de enige computer met internet?

In het 1e geval, zou je waarschijnlijk een router hebben. Je hebt eem modem(een kastje), vanaf daar gaat een internetkabel naar je router(router is een kastje), en vanuit je router gaan er meerdere internetkabels naar de computer.

Hi, ik heb maar een computer met internet verbinding in huis. Dus waarschijnlijk geen router...... (denk ik dan). Maar wat nu. Ik zal even het een en ander toelichten, ik woon op de nederlandse antillen en heb via de msn veel contact met de mensen in nederland en nu mis ik dat natuurlijk wel. Dus al iemand mij uit de brand kan helpen, heel graag!!!!

Janneke

Wat is de precieze melding als je wilt aanmelden?
Krijg je een foutnummer?

Ja ik krijg het volgende nummer steeds
80048820, met een verhaaltje erbij over dat de firewall mogelijk Messenger blokt om verbinding te maken met de service

Ga even naar start->uitvoeren en zet het dikgedrukte neer: regsvr32 softpub.dll
Daarna even op OK klikken.

Controleer ook even of de klok goed staat (vooral het jaar is belangrijk).

Daarna weer even proberen.

Succes:)

Ik heb geen uitvoeren, mijn computer staat in het engels, ik heb het bij run ingevoerd. en de klok goed gezet en dan doet die het nog steeds niet. Ik heb het alleen niet vetgedrukt gedaan, weet niet hoe dat moet.........

In het Engels is het inderdaad Run.
Dikgedrukt was niet om neer te zetten, maar voor de duidelijkheid:)
Heb je bij de klok ook gekeken of het jaartal goed stond (2005)?

Geplaatst door janneke29
HIJ DOET HET!!!!!!!
HArtstikke bedankt, helemaal geweldig!!!
Graag gedaan.

Was het nu toch de tijd?
Die kan best nogal wat problemen veroorzaken;)
Ik ben even benieuwd. In welk jaar leefde jij?:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan