msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb het probleem ook van de nieuwe versie installeren, krijg de foutmelding
0x80004004

Ik heb al van alles geprobeert ook de hier beschreven opties, van de nieuwe versie omzeilen maar dat lukt ook niet.

Zijn er nog andere oplossingen?

Heb je ook de windows 2000 modus al geprobeerd?

Deze heb ik even van het internet geplukt en nog niet getest (draai zelf windows 2000 modus dus ik vind het niet nodig)

Voor iedereen die ook lekker bij 8.5 wilt blijven en geen meerwaarde ziet in de nieuwe versie. Hier een kleine tutorial/how-to door mij gemaakt

Zelf wil ik helemaal niet overstappen op de nieuwe versie, omdat ik het vreselijk onoverzichtelijk vind.
De nieuwe layout vind ik ook maar niks

* Resource hacker moet je even downloaden. (directe downloadlink)
* MSN afsluiten...
* Open ResHacker uit het zipje, niet nodig om te installeren o.i.d
* Eenmaal in Resource Hacker open je C:\Program Files\Windows Live Messenger\Messenger\msnmsgr.exe
* Nu zie je in Resource Hacker links een paar "mapjes" staan.
* Klap Version Info uit, Klap "1" uit.
* Klik nu op 1033
* Nu krijg je 2 opties van mij, of je gaat zelf gewoon de versienummertjes veranderen. Of je neemt gewoon letterlijk over wat ik hieronder heb neergeknald. Dit zal sowieso werken met deze msn versie (8.5.1302.1018 Nederlands).
* Als je het zelf wilt veranderen, verander dan alles naar 14,0,8089,726 en 14.0.8089.726 (let op de puntjes en comma's)!

1 VERSIONINFO

FILEVERSION 14,0,8089,726

PRODUCTVERSION 14,0,8089,726

FILEOS 0x4

FILETYPE 0x1

{

BLOCK "StringFileInfo"

{

BLOCK "040904B0"

{

VALUE "CompanyName", "Microsoft Corporation"

VALUE "FileDescription", "Windows Live Messenger"

VALUE "FileVersion", "14.0.8089.726"

VALUE "InternalName", "msnmsgr.exe"

VALUE "LegalCopyright", "Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved."

VALUE "OriginalFilename", "msnmsgr.exe"

VALUE "ProductName", "Messenger"

VALUE "ProductVersion", "14.0.8089.726"

}

}

BLOCK "VarFileInfo"

{

VALUE "Translation", 0x0409 0x04B0

}

}

# Vervolgens klik je op Compile Script boven het script..
# Ga naar File > Save as
# Maak eventueel nog een kopietje van het originele bestand als backup.
# Overschijf het met de originele msnmsgr.exe

# Start MSN. Login
# Als het goed is word er nu niet meer gevraagd of je wilt updaten!

Succes er mee

Hoi...

wellicht wil het volgende wel helpen....

Probeer eens het tooltje http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exete downloaden en te installeren. Vervolgens start je de Installer Cleanup op en verwijder je Windows Live Messenger. Als je nu nog eens opnieuw probeert Windows Live te installeren dan zou het moeten werken.

Als het niet zo is probeer dan ook eens de andere Windows Live componenten te verwijderen, zoals Windows Live Call, Family Safety, Photo Gallery, ... . Probeer nu nog eens Windows Live opnieuw te installeren.

Het eerste antwoord heb ik geprobeert, maar kan wlm niet vinden op de opgegeven plaats, bij het 2e antwoord, "page cannot be found"

Nou, ik heb van alles geprobeert, live messenger verwijderd, ccleaner laten draaien, reg cleaner gedaan, opnieuw opgestart,de beheerder gecontroleerd, en nu kan ik msn 8.5 ook niet meer installeren, één of andere suite is niet geinstalleeerd, foto galery kan ik niet verwideren.,

Ik weet geen oplossing , wie wel....?

Ik kom er niet uit, kan msn 9.0 niet installeren, moet toch een oplossing voor zijn, hij blijft maar aangeven dat er niet genoeg gebruikers rechten zijn, heb inmiddels alle extra account verwijderd, er is nog maar eentje over, kan alles veranderen en installeren normaal gesproken. foutmelding 0x80004004

wie o wie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan