msn

• Onderwerp starter Onderwerp starter ego
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ego

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2010

hallo

ik heb een probleem met msn
als ik een audio gesprek wil voere of een video gesrprek krijg een een foutmelding 0x80ee000c wat moet ik doen

alvast bedankt

opnieuw installeren, helpt bij mij ...
als dit niet lukt, eventjes "oudere" versie van msn installeren/wlm installeren (windows live messenger)

allereerst bedankt voor je reactie mrpsycho, ik ben niet erg handig met computers, als ik een oude versie wil installeren moet ik eerst de huidige versie verwijderen, maar dat lukt me niet. ik kan alleen de map verwijderen, maar dan is msn nog steeds op mijn harde schijf. weet je misschien ook hoe ik dat moet doen. alvast bedankt.

allereerst bedankt voor je reactie mrpsycho, ik ben niet erg handig met computers, als ik een oude versie wil installeren moet ik eerst de huidige versie verwijderen, maar dat lukt me niet. ik kan alleen de map verwijderen, maar dan is msn nog steeds op mijn harde schijf. weet je misschien ook hoe ik dat moet doen. alvast bedankt.

Het verwijderen van programmas moet je nooit doen door de map te verwijderen!
Maar goed.

Verwijderen van een programma:

Start --> Configuratie scherm --> Software(win xp) --> Windows live essentials --> verwijderen --> Windows Live Messenger selecteren.
Daarna alles waar Windows live in voorkomt ook verwijderen(Windows live aanmeld hulp bijv.)

En daarna het opnieuw installeren. Je kunt de setup hier downloaden. Suc6!

Gr Rens

hartelijk dank voor jullie hulp hij doet het weer groetjes ego

hoi

ik heb weer het zelfde probleem gister heb ik msn verwijderdt en opnieuw geinstalleerd toen kon ik weer met mikrofoon prate maar vandaag krijg ik weer de zelfde foutmelding

wat moet ik doen

Dat is mooi. Geen dank :)

hallo rens,

je hebt me gisteren geholpen met een vraag ik heb gedaan wat je had gezegdt gister hielp het ik kon weer met de mikrofoon praten maar vandaag krijg ik weer dezelfde foutmelding ik heb dit nu al bijna 2 weke de ene keer lukt het wel de andere keer weer niet ik krijg steeds de foutmelding

: Messenger is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (0x80ee000c)

weet je mischien een andere oplossing je had een link gestuurd voor de setup ik heb msn via daar weer gedownload maar hij doet het nog steeds niet ik weet echt niet meer wat ik moet doen kan je me helpen

ego

hallo rens,

je hebt me gisteren geholpen met een vraag ik heb gedaan wat je had gezegdt gister hielp het ik kon weer met de mikrofoon praten maar vandaag krijg ik weer dezelfde foutmelding ik heb dit nu al bijna 2 weke de ene keer lukt het wel de andere keer weer niet ik krijg steeds de foutmelding

: Messenger is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (0x80ee000c)

weet je mischien een andere oplossing je had een link gestuurd voor de setup ik heb msn via daar weer gedownload maar hij doet het nog steeds niet ik weet echt niet meer wat ik moet doen kan je me helpen

ego

Hallo ego,

Ik weet zo snel ook niet hoe het komt, had je alles waar ook maar windows live voor stond verwijderd?

gr Rens

Hey ego,
ik had op die andere pagina op je vraag gereageerd. Maar die is nu gesloten dus post ik mijn post hier ff nog eens voor de duidelijkheid:
Hi, als je ff op die foutmelding door had gezocht op google zou je hier op uitkomen:
http://lmgtfy.com/?q=0x80ee000c

En bij het 2de record staat meteen een hele waslijst met mensen die dit problemen ook hebben (http://www.vistax64.com/live-messeng...x80ee000c.html).

Op dit topic is geen antwoord te vinden op het probleem. Dus als je dan verder kijkt kom je hier op uit:
http://uk.answers.yahoo.com/question...2073251AANPJzi

Hier staat dat je voor dingen als whiteboard, webcam etc. Universal Plug and Play nodig hebt. Dit is afgekort met 'UPnP'. Dit moet je op de een of andere manier kunnen inschakelen via je router. Als je niet weet hoe je dit kunt instellen kun je het hier vragen. Meld dan wel je routernaam erbij.

Maar let op als je UPnP op je pc toelaat! UPnP is een protocol dat de pc toegang geeft automatisch een poort te openen. Hierdoor kan je pc benadert worden vanaf buiten je netwerk. Als je een virus op je pc hebt staan kan deze UPnP gebruiken om een poort te openen en is je hele thuisnetwerk in gevaar. Als je niet zeker bent over UPnP kun je beter je ouders vragen voor hulp (tenzij je niet meer bij ze woont ;)).

Btw, met een titel als 'Msn' kan men niet veel. Probeer een korte inhoud van je topic te geven in je titel. Zo kunnen andere gebruikers van dit forum ook meer.
Tip: "Error in MSN bij videogesprek (0x80ee000c)"
Gr. Kayle

msn foutmelding bij video gesprek 0x80ee0000

Ook ik heb hetzelfde probleem en heb jullie instructies opgevolgd zonder resultaat.....zelfs in het buitenland hebben ze dezelfde problemen. Waarom wordt ons dit programma door de strot gedauwd terwijl ze weten dat t niet goed werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan