Msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopiebakker

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2010
Krijg bij het openen msn videogesprek ox80ee0000 foutmedling Heb de hele zaak opnieuw geinstalleerd doch zonder succes Wat kan ik hieraan doen, weten jullie al een oplossing op dit recente probleem want ook in het buitenland krijgt men dezelfde melding......Er wordt ons een nw prgr door de strot geduwd terwijl het oude perfect werkte.

Laatst bewerkt:
Sorry ik snap deze link niet...msn is al geinstalleerd....maar toch bedankt. Het werkte perfect totdat er vorige week een nw update werd doorgedrukt. Nu wilde ik een videochat uitvoeren doch dat werkt niet.

Jopiebakker, er staat hier ergens op de site een recente "crack" om die verplichte update tegen te houden.. Ik zie hem zo gauw even niet, maar ik heb hem vorige week nog ergens gezien hier op het forum..

Ik zoek even verder ondertussen, kijk zelf ook even rond..

***UPDATE***

gevonden: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/710335-Oplossing-Krijg-je-MSN-update-naar-2011-en-wil

Daar staat hoe je de update kunt omzeilen, en de oude versie kunt blijven gebruiken..

Succes

Laatst bewerkt:
@Vanschagen, zelf heb ik ook niet veel aan aMSN hoor. Het is niet te vergelijken met de reguliere MSN..

/offtopic
Zucht...mensen die proberen door te drukken dat je een ander programma moet draaien omdat hun vinden dat andere programma's beter zijn -.-' @Vanschagen jou opmerking is een mening! Geen oplossing! Ikzelf heb nog nooit problemen gehad met MSN, en ik draai het al meer dan 12 jaar. Dat jij er veel problemen mee hebt, wilt alleen maar zeggen dat jij er niet mee om kan gaan-.-'

oke ontopic weer, ff het probleem van jopiebakker proberen op te lossen:)
Jopie, je hebt msn verwijdert, maar er blijft altijd wel wat achter op je pc wanneer je een programma verwijdert, foutmeldingen of dergelijke kunnen in het register zitten, en deze worden niet bewerkt bij het installeren. Dus verwijder Windows live compleet van je pc, gebruik deze link: klikkerdeklik of probeer deze: klikkerdeklik2 (ik zou gaan voor de 1ste mocht die niet werken daarna pas de 2de, het gaat wel op eigen risico ej:) denk schrijf 't er ff bij)

Laatst bewerkt:
Heb nu ff geen tijd maar ga het vanmiddag uitproberen...hartelijk dank!
Voorheen werkte msn perfect totdat ik vorige week een automatische update kreeg en nu met een nw versie zit opgescheept....Nogmaals dank ik ga er straks mee aan de gang

op klikkerdeklik2 geven ze verwijderen msn 2009 op...maar het gaat mij juist om de nieuwe versie van 2012 die ik terug wil zetten naar 2009 versie...dus wat nu?

Ok, ten eerste is dit niet een van de interessantste problemen die ik kan oplossen alhier op Helpmij.nl, maar goed:

Je moet als eerste toch even de nieuwe Live Messenger openen, & dan in Opties even zoeken naar het vakje Adresboek niet op deze computer opslaan AAN vinken, Toepassen, OK. Afsluiten.
Nu staat je Adresboek op de server (hoop ik).
Dat is nodig omdat je nu eerst je hele Windows Live via Configuratiescherm gaat verwijderen, alles waar Live bij staat weg. Herstarten.

Ccleaner erover heen, eerst Cleaner:
Windows staat standaard meestal wel goed.
Onder Applications (Toepassingen) alles AAN vinken, Analyze, Run Cleaner.
Dan Register:
Scan for issues, Fix selected issues, in het dialoogvenster klik Herstel alle fouten.
Afsluiten. Herstarten.

Haal je hier zolang het nog kan de oude volledige versie van Windows Live voor jouw besturingssysteem in de gewenste taal op:

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-live/essentials-install-offline-faq

Ik heb het gecontroleerd, de XP-versie is 14.0.8117.0416, de 7-versie is 15.4.3555.0308.
Opslaan, Map openen, RechterMuisKlik, Eigenschappen, desnoods Deblokkeren, Toepassen, OK.
DubbelKlik...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan