msn7.0 niet opgestart; toch online

Status
Niet open voor verdere reacties.

peer

Helpmij.nl boekhouder
Lid geworden
18 jul 2002
Berichten
820
Hallo,

Sinds enige weken zien derden dat mijn dochter on-line is wanneer ik de computer opstart. MSN is dan echter niet opgestart op mijn computer. Ook messenger aanmelden bij opstarten windows is niet aangevinkt. In eerste instantie dacht ik dat ze MSN had afgesloten zonder zich eerst af te melden. dit blijkt echter niet het geval. Wanneer ik MSN opstart en mij aanmeldt onder mijn dochters naam komt er een bericht dat ze al elders is aangemeld. Hoe kan ik die aanmelding elders stoppen. Ik weet dat ze enige tijd geleden in een internetcafé heeft ingelogd op MSN. Kan het zijn dat ze zich daar niet (goed) heeft afgemeld?
 
Normaal gesproken als je je op MSN aanmeld terwijl je al op een andere PC bent aangemeld, dan wordt op die andere pc automatisch de verbinding verbroken en ben je nor4maal ingelogd.

Voor de zekerheid zou je het wachtwoord kunnen veranderen zodat anderen niet zo makkelijk haar MSN kunnen gebruiken.

Verder uiteraard zorgen voor een goede virusscanner / firewall / antispyware op de pc zodat je niet per ongeluk een virus oploopt :)
 
Inderdaad het wachtwoord veranderen.
Maar verander ook de geheime vraag!!!

Één internetcafé is "nogal makkelijk" voor "kwaadwillende". Meekijken bij het intypen van een wachtwoord is tenslotte erg makkelijk.
 
Was mijn "laatste" optie om mijn dochter de inlognaam en het wachtwoord te laten wijzigen. Inmiddels ben ik echter nog wat verder gaan zoeken en vond op dit forum onder >internet>algemeen een vraag van iemand die problemen had met twee maal aangemeld zijn. Het volgende antwoord werd gegeven:

http://www.recomserv.nl/msnweg.htm

Ik heb dit uitgevoerd en het lijkt erop dat het probleem is opgelost. Ik test een en ander nog even voordat ik de vraag op opgelost zet.
 
Dat is van Windows Messenger.

Deze heeft inderdaad nog wel is de nijging om op de achtergrond mee te draaien.

:thumb:
 
Het lijkt erop dat het verwijderen van (restanten?) van windows messenger heeft gewerkt. Ik zet de vraag op opgelost. Allen bedankt voor de reacties en ook degene die in een ander draadje bovenstaande oplossing heeft gegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan