msnaccount werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

satshow

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
12 jun 2001
Berichten
3.881
Besturingssysteem
Linux KDE Neon
Office versie
Libreoffice
Ik heb gisteren een nieuwe msn gemaakt, dat is allemaal goed gegaan maar nu kan ik niet meer in de oude komen via aanmelden, hij geeft aan dat het paswoord of zo niet goed is.
Die heb ik echter niet veranderd.
Als ik msn opstart gaat hij wel vanzelf naar de nieuwe toe maar de oude werkt niet.
Iemand enig idee wat dit is, gehackt misschien?
 
ja hoor,

Met dit hotmailadres heeft tot gisteren msn altijd gewerkt, alleen nu heb ik dus een tweede hotmailadres.

De nieuwe wil dus wel maar op het oude account staan nog wat gegevens die ik wil hebben en daar kan ik niet aan, ook heeft nog niet iedereen dat mailadres dus er zal ook post daarop komen wat ik nu niet kan lezen.
 
Aha... Heb je het via je geheime w8woord al geprobeerd..? Als dat ook niet lukt dan zal je account wel zijn gehacked..... Jammer, niet veel meer aan te doen dan..

Groetjes,
©i©i
 
Als idd je geheime vraag en antwoord nie meer lukt heb je een grote kans dat je account is gehacked! bedenk daarom ook altijd zulke antwoorden waar niemand op komt alleen jij! en als je alles nog weet wat je tijdens de registratie hebt ingevuld dan is er nog een optie op de hotmail website dan moet je dat allemaal weer invullen en misschien kun je hun dan overtuigen dat je wel de huidige eigenaar bent van dat hotmail account...

verder kun je nix doen helaas....
veel suc6 !
 
ja ben er ook bang voor ja, ik zet hem wel op opgelost, in ieder geval bedankt voor het meedenken allemaal.
 
Graag gedaan en veel suc6 ! hoop voor je dat je weer gauw in je account kunt komen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan