MSNgaming

Status
Niet open voor verdere reacties.
rve123 zei:
Als ik het goed begrijp werken andere spellen nu wel, maar dat bridge tafel wil niet.

Vertel is wat je allemaal aan beveiliging hebt op de computer (antivirus, antispyware, firewall).

Sorry, wat laat met beantwoorden. Krijg allerlei adviezen uit alle richtingen, helaas alle tot nu toe geen resultaat. Een ding weten we wel zeker dat het geen antivirus, antispyware of firewall probleem is.
Bedankt voor jouw reaktie,
Gegroet,
Ko
 
giezenjh zei:
Sorry, wat laat met beantwoorden. Krijg allerlei adviezen uit alle richtingen, helaas alle tot nu toe geen resultaat. Een ding weten we wel zeker dat het geen antivirus, antispyware of firewall probleem is.
Hoe weet je dat zo zeker??:confused:

Draai IEFix even: www.hitmanpro.nl/iefix.exe
 
Elisa zei:
Hier is een pagina die gaat over de 'Whoops' error :D

Hallo Elisa,

Deze Whoopsie page al dikwijls gezien en de verschillende adviezen al meerdere malen uitgevoerd.! However:

Betr. onderstaande paragraaf uit Whoops error!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Windows 2000 or Windows XP Professional users: If you are playing on a computer system and are signed in as a restricted user, you will receive a “Whoops” error message and will not be able to proceed with the game installation. (There will not be an option to click the ActiveX bar in Windows XP.) This error occurs because only computer users with Administrator or Power User rights can install game software. Please contact the computer owner or your IT department for assistance installing this software.
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ik heb hem dikwijls gezien waarschijnlijk niet goed beoordeeld!
Volgens dat verhaal ben ik een ""restricted user"" , wat betekent dat precies?
Ik dacht het te vertalen door alleen gebruiker!
Op mijn router staan 4 gebruikers aangesloten!
Ik snap het nu niet meer,
HOE MOET IK EEN ADMINISTRATOR OF POWER USER worden?
Kun jij mij hier enige uitleg geven?
B.v.d. & m.v.g.
Ko

PS. Ik krijg tot nu toe MSN gaming zone niet verwijderd uit het register, komt steeds terug. Waarschijnlijk behoort het bij de inhoud van Windows! Buurman en een kennis hebben ook MSN gaming zone in hun program files staan net als jij en hebben er nog nooit mee gespeeld.
 
Het lijkt me dat je minimaal beheerder moet zijn op je eigen pc.
Anders inloggen als administrator.
Dat doe je volgens mij door bij het inlogscherm op ... Cntr alt del del ... te drukken. Dan kun je inloggen als admin en kom je in het account van de administrator.
Kijk zo eens of je naar de tafel kunt.
 
Laatst bewerkt:
rve123 zei:
Als ik het goed begrijp werken andere spellen nu wel, maar dat bridge tafel wil niet.

Vertel is wat je allemaal aan beveiliging hebt op de computer (antivirus, antispyware, firewall).

Reeds beantwoord, allen geen probleem, blijkt ook nu, zie antwoord aan Elisa,
Bedankt voor de reactie,
Ko

.
 
Elisa zei:
Het lijkt me dat je minimaal beheerder moet zijn op je eigen pc.
Anders inloggen als administrator.
Dat doe je volgens mij door bij het inlogscherm op ... Cntr alt del del ... te drukken. Dan kun je inloggen als admin en kom je in het account van de administrator.
Kijk zo eens of je naar de tafel kunt.

Zeer geachte helpers en in het bijzonder Elisa,

Allen Helpers, heel hartelijk dank voor jullie hulp.

Ik wilde het bijna opgeven om XPpro geheel opnieuw te installeren, maar....
er is iets gebeurd, wat weet ik niet, waardoor het probleem is opgelost.

In grote lijnen is het volgende gebeurd:

Gisteren mijn PC naar de seniorwebclub gebracht.
Probleem omschreven en 2 heren (IBM gepensioneerden) hebben zich er in verdiept.
Veel hebben ze uitgevoerd. Af en toe ben ik hun kamer binnengekomen om koffie te brengen, veel of beter niets begreep ik op afstand van hun akties.
Na een kleine 2 uur kwamen ze naar buiten met hun antwoord:
"Ze kunnen de oorzaak van het probleem niet vinden".
Dat was jammer, nu toch XP opnieuw installeren.
Vanochtend Elisa's mail gelezen en daar met haar adviezen, wat mee gespeeld.
Ik kan echt niet meer schrijven wat ik allemaal gedaan heb.
Wel het volgende:
Tussendoor gaming opnieuw gestart, ging niet. Daarna nog veel geklikt, toch met het idee, ik moet XP opnieuw installeren. Na een ochtend ""klikken"" dacht nog juist voor de lunch, nog een keer proberen en het is NIET TE GELOVEN, het werkt weer bijna normaal.
Ik heb alweer enkele partijen gebridged.
Wat nog niet funktioneert maar niet stoort, is dat men geeft bijv. 66 spelers aan en er waren maar 6 tafels bezet, inkl. de robotspelers dus 24.
Op mijn gemak ga ik dat proberen uit te zoeken, via MSN, waarom?
Ik ben nu weer very happy na al die uren proberen maar ik ben jullie allemaal zeer erkentelijk voor jullie inspanningen en dus veel dank.
Tot ziens, bij een volgend probleem,
Ko
 
BANDIT123 zei:
Dit gaat bij mij wel hoor ,of wordt ik nu Gek

Bandit, bedankt voor jouw hulp, lees de reactie die ik zojuist aan Elisa geschreven heb.
Ik dacht dat jouw bericht al het antwoord was.
HET GAAT WEER, gelukkig!
Groeten,
Ko
 
Tot ziens, bij een volgend probleem,
Ko

Wacht maar een poosje met dat volgend probleem Ko! :D :D
Gelukkig is het opgelost, daar gaat het om.
Fijn dat je weer aan tafel kunt :p

groetjes Elisa
 
Tot ziens, bij een volgend probleem,
Ko
[/COLOR]
Wacht maar een poosje met dat volgend probleem Ko! :D :D
Gelukkig is het opgelost, daar gaat het om.
Fijn dat je weer aan tafel kunt :p

groetjes Elisa[/QUOTE]

Ja, ik ben zeer gelukkig!:thumb:
Er staan geen bloemetjes bij de iconen, jammer, anders zou ik die jou ook nog sturen.
Gegroet,
Ko
 
rve123 zei:
Als ik het goed begrijp werken andere spellen nu wel, maar dat bridge tafel wil niet.

Vertel is wat je allemaal aan beveiliging hebt op de computer (antivirus, antispyware, firewall).

Bedankt nog, probleem in inmiddels opgelost.
M.v.g.
Ko
 
Als ik het goed begrijp werken andere spellen nu wel, maar dat bridge tafel wil niet.

Vertel is wat je allemaal aan beveiliging hebt op de computer (antivirus, antispyware, firewall).

Quote,
Hartelijk dank voor jouw reaktie. Intussen lijkt het opgelost.
SSL 2.0 en 3.0 waren aangevinkt en dat mocht niet. Uitgeschakelt en probleem opgelost.
Of daardoor weer andere problemen ontstaan weet ik nu nog niet, ik hoop van niet.
M.v.g en tot een volgende keer,
Ko
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan