MSNnen met bluetoothverbinding vanaf je mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

thegod

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2008
Berichten
1
Hallo, ik ben Roland,
En sinds kort heb ik een mobiele telefoon met bluetooth gekocht. Laatst heb ik daarnaast een USB bluetooth adapter gekocht en hiermee een netwerk opgebouwd waarmee ik bestanden kan uitwisselen(via een LAN) van pc naar mobiel, en andersom. Nu vroeg ik me af of ik met deze verbining ook zal kunnen msnnen op mn mobiel, zo ja, hoe moet ik dit aanpakken? zijn er mensen die hiermee ervaring hebben?
Groetjes,
Iemand die wat wil leren.:cool:
(btw moet dit nou bij LAN netwerken of bij bluetooth?)
 
Het moet inderdaad met een bleutooth ontvanger, gellukig zijn deze niet heel erg duur. Je moet dan binnen 10 meter van je bleutooth ontvanger zijn, tenzij je bleutooth 2.0 hebt, maar dat wordt volgens mij niet door de telefoon ondersteund. dan moet je op je pc een netwerk brug maken van je bleutooth verbinding naar je gewone internet verbinding. Vervolgens ga je het apperaat aansluiten. (gebruik hiervoor het progama bleusolei) als je dat hebt gedaan, kan je, met bleusolei alles zo instellen dat hij de pc als moddem instelt, en whala je hebt internet.
dit is alleen niet zo heel snel... bleutooth is namelijk zo sloom als de pest, het beste kan je nog altijd gewoon achter je pc gaan zitten

Een aantal weken geleden was ik hetzelfde van plan, en dit was het antwoord dat ik heb gekregen op www.casejunkies.nl

Als je java-toepassingen kunt installeren op je mobiel, moet je van internet een (gratis) msn-toepassing downloaden en dat op je mobiel installeren (tenzij er al standaard 1 op zit)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan