msnp32.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

André Klaver

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 jan 2002
Berichten
1.301
Heb Win98SE geinstalleerd. Tijdens opstarten verschijnt de mededeling:

"Kan de dynamic link-bibliotheek niet vernieuwen:
msnp32.dll
Het systeem kan het opgegeven bestand bniet vinden
(een gedeelte van) de volgende functie is niet beschikbaar: Microsoft Network."

Ik heb het bestandje nu gedownload, maar weet niet waar ik het moet zetten zodat het gevonden wordt.
Het enige wat ik kon bedenken was "Net Meeting", maar dat werkt dus niet; hij blijft bij het opstarten de melding geven.
Wie weet raad?
 
Het probleem onstaat veelal na (mislukte) installatie van een nieuwe verbinding in "externe toegang".


Bij installatie worden er al zaken geschreven in her register. Als de installatie afgebroken wordt, of mislukt, dan zijn deze zaken al in het register en kan het systeeem ze niet vinden bij het opstarten. Oplossing (evt.): Noteer eerst de gegevens van je inbelverbinding !!!! Ga in het CONFIGURATIE scherm naar SOFTWARE en klik op tabblad Windows Setup en klik op COMMUNICATIE
Klik daarna op details en klik op EXTERNE toegang om het "vinkje" weg te halen
Klik op sluiten en OK
Start Computer opnieuw op
Ga naar configuratiescherm
Klik op software en dan tabblad Windows Setup en dan op communicatie Klik op details en klik op Externe toegang om deze te selecteren Klik op sluiten en OK.
Start Windows opnieuw op.
 
gelukt

Bedankt Rene. Ik had wel de win98se-cd er bij nodig om de externe toegang weer te herstellen, maar dat lijkt me achteraf logisch.

Of niet...........?

Probleem in ieder geval opgelost.
 
ook bedankt

Mario ook bedankt, ik snap nu meer van dat msnp gedoe, maar de oplossing van Rene was voor mij iets makkelijker uit te voeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan