MsnScript! BETA.

• Onderwerp starter Onderwerp starter apex
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

apex

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2007
Heey,

ik heb als beginneling een Msn scriptje geschreven dat gebruikt ding te worden met MsgPluslive, wat dus een must is.

Het is de beta van 2.0, maar betekent niet dat er iets met je pc gebeurt ofzo.

Wat doet PSM Chat?
PSM Chat staat je toe om andere berichtjes in jou 2e naam te laten zetten door middel van een commando.
Op dit moment is dat '~' dus bijvoorbeeld: ~Heey ;-) En dan zet dit script het automatisch in je PSM.

Je kanook mensen uitsluiten, kijk maar eens in het Instellingen scherm!
Je kunt het hier downloaden: http://juleshuls.googlepages.com/PSMChatDutch.plsc

Ikpost dit hier vooral om even te kijken wat jullie er nou van vinden, en ook van de structuur van het script!
Als je een idee hebt: GRAAG! :D

Post hem hier of stuur me even een mailtje.

MvG,
Apex

Laatst bewerkt:
vertel dan eerst wat het doet - ik kon dit lezen:
Laat je vrienden berichten in je PSM ze.....

Maar het zou dus handig zijn als je verteld wat het doet. msn+ plugins zijn namelijk net zo makkelijk iets wat je pc d00dmaakt, vandaar.

:thumb:

IK wil best kijken maar vertel eerst wat het allemaal doet.....

Uiteraard, stom van me...

PSM Chat staat je toe om andere berichtjes in jou 2e naam te laten zetten door middel van een commando.
Op dit moment is dat '~' dus bijvoorbeeld: ~Heey ;-) En dan zet dit script het automatisch in je PSM.

Je kanook mensen uitsluiten, kijk maar eens in het Instellingen scherm!

Dus als ik het goed begrijp (snap er niet zoveel van) kan contactpersoon A mijn PSM wijzigen?

Daarnaast zou ik standaard iedereen uitsluiten en in je instellingen aangeven welke contactpersonen wél iets mogen wijzigen.

Dus als ik het goed begrijp (snap er niet zoveel van) kan contactpersoon A mijn PSM wijzigen?
Juist!!

Daarnaast zou ik standaard iedereen uitsluiten en in je instellingen aangeven welke contactpersonen wél iets mogen wijzigen.
EDIT: Nee, standaart kan iedereen het script gebruiken, maar als mensen irritant doen ermee, kun je ze bannen!

Laatst bewerkt:
voor je nieuwe update: een hint:
doe het andersom, sluit iedereen buiten en laat de gebruiker kiezen wie WEL mag! (zoals aaajeetee dus al zei)

V.:thumb:

Nee, standaart kan iedereen het script gebruiken, maar als mensen irritant doen ermee, kun je ze bannen!

Tóch zou ík het andersom doen. Zodra mensen het weten gaan ze _altijd_ er mee lopen kl*ten en irritant lopen doen. Ik zou liever mensen toegang geven om dat te mogen doen (als ik dat uberhaupt zou willen).

't is jouw script en je moet ermee doen wat je wil, geef alleen maar hints :)

Maarjakijk, veel mensen pakken dit script zodat ze het niet zelf erin hoeft te zetten.
Maar als jij maar wil dat 3 mensen dit kunnen kun je het net zo goed zet erin zetten ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan