Msoe.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

trien

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Hoi,

Ik heb de laatste dagen heel wat moeten werken aan mijn pc omdat ik niet meer in IE kon. Dat is ondertussen weer in orde (vraag me niet hoe), maar nu kan ik niet meer in OE.
Krijg steeds de melding MSOE.DLL kan niet worden geladen. Ik heb wat rondgesnuffeld bij andere vragen ivm dit onderwerp, maar ik kom er niet uit.
Ik heb reparatieprogramma IE gedaan, heb update gedaan van IE5 naar IE6, ik heb het MSOE.DLL gedownload van de microsoft-site, wat kan ik dan nog meer doen?
Ik heb windows 98.
Oh ja, als windows opstart, vraagt hij ineens niet alleen om een wachtwoord, maar ook om een domein. Ik druk dan op annuleren, en dan gaat hij gewoon door.

Snappen jullie er iets van?

grietjes van trien

Zoek eens op je computer naar *.dbx bestanden, en kijk of ze niet op alleen lezen staan. (rechtsklikken > eigenschappen)

Voor je opstartschermpje: Klik eens met je rechter muisknop op Mijn netwerklocaties. Kies voor eigenschappen en zet de promaire aanmelding op Windows aanmelding. Als het goed is krijg je het schermpje niet meer. (Ik ben er op basis van je melding dat je IE5 had vanuit gegaan dat je geen XP hebt.)

Hoi,

Heb alles gedaan wat jullie hebben voorgesteld :

1. alle *dbx bestanden staan aangevinkt op archief
2. mijn primaire aanmelding is windows netwerk
3. jozo, deze pagina kon niet worden weergegeven

Ik heb ondertussen controle systeembestanden uitgevoerd, en alle gewijzigde bestanden teruggezet (bijna 400!!!), en nu zit ik ineens weer terug in IE5.

Maar er wordt nog steeds een domein gevraagd.

Zal ik windows misschien eens overschrijven?

groetjes van trien, en bedankt voor de tips, hopelijk komen er nog, want ik wil toch wel graag mijn mails lezen.

En nee, ik heb geen windows XP, maar windows 98

OLEXP: Error Message "Outlook Express Could Not Be Started Because MSOE.DLL Could Not Be Loaded" When You Start Outlook Express

SYMPTOMS
When you start Outlook Express, you may receive the following error message:
Outlook Express could not be started because Msoe.dll could not be loaded.

CAUSE
This behavior can occur if there are different versions of Outlook Express files located in the C:\Program Files\Outlook Express folder because of the installation or uninstallation of different Outlook versions.

RESOLUTION
To resolve this behavior, back up your Outlook Express data, and manually remove and reinstall Outlook Express. For additional information, click the article number below to view the article in the Microsoft Knowledge Base:
256219 OLEXP: How to Manually Uninstall and Reinstall Outlook Express 5: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;256219

The information in this article applies to:
Microsoft Outlook Express 5.5 for Windows 98 Second Edition
Microsoft Outlook Express 5.01 for Windows 98 Second Edition
Microsoft Outlook Express 5.0 for Windows 98 Second Edition:

hoi,

Een nieuwe dag, en ik ben er weer, nog steeds met exact dezelfde problemen.

Jozo, ik krijg die pagina er niet door :
KB article is not available

Wat nu?

En dat beginschermpje is er nog steeds, als ik het annuleer gaat alles wel gewoon door, maar ik vind het niet normaal, en misschien ligt daar wel de kern van het probleem dacht ik zo. Wie weet?

Ik denk dat ik windows eens ga overschrijven, voor het ogenblik zie ik niet direkt een andere oplossing?
Iemand anders misschien wel (hoop, hoop hoop)?

By the way, waar vind ik die map netwerklocaties,die kan ik niet gewoon aanklikken bij mij, ik ga dan eerst naar instellingen - softwareconfiguratie - netwerk. Is het dat dat je bedoelt?

Trouwens, ik wil graag teug IE6, maar ben een beetje bang geworden om bullen aan te vangen, zou niet de eerste keer zijn.

groetjes van trien

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb net windows 98 overschreven.
Zit nog steeds met hetzelfde probleem.

Tijdens het overschrijven kwamen er wel twee meldingen :

1. Windows update : fout tijdens het laden van
C:\progra~1\COMMON~1\System\wab32.dll

2. 3COM Fast Etherlink XL 10/100MB TX Ethernet NIC (3C905-TX)(005) werkt niet goed

Voor de rest :nog steeds het opstartvenstertje waar ik een domein moet invoeren, en kan nog steeds niet in OE

Nu ben ik toch aan het einde van mijn latijn.
Ik weet het niet meer, hoor.

Het lijkt wel of ik het almaar erger maak

groetjes van trien

installeren

Als je windows overschrijft doe dat dan eens in ms-dos en gebruik de parameter /nd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan