Msqsrv32 reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amo Guillermo

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
18
Hierbij mijn vraag.
Ben net in het bezit van een digitale fotocamera Canon IXUS 500. Heb driver en de hele santemekraam op mijn computer en mijn laptop gezet.
Wat nu beschreven wordt geld voor beide computers welke beide werken met Windows 98SE.
Wanneer ik de USB kabel aangesloten heb van de camera werkt alles naar behoren. Helaas wanneer ik de camera er weer afhaal bevriest het scherm.
Bij Ctrl-Alt-Del krijg ik dan de melding Msqsrv32 reageert niet. Door taak beindigen te drukken werkt zo te zien alles weer.
Echter wanneer ik de camera dan weer aan wil sluiten met zijn USB kabel reageert de computer niet meer. Gaat alleen wanneer de computer weer opnieuw opgestart is. enz.
Van Canon een update van de driver eropgezet maar dit helpt niet.
Volgens de helpdesk van de Canon is dit een fout in de Win 98 (zou kunnen daar bij alle twee hetzelfde gebeurd) en moet dit met een patch te verhelpen zijn.
Wie kan mij hier mee helpen? Heb overal gezocht maar kan niets vinden.
Weet ook niet wat dit bestand Msqsrv32 doet.
Bij voorbaat mijn dank en met een vriendelijke groet,
Willem
 
Ik heb het gelezen, ken redelijk goed Duits, maar het geeft geen oplossing voor mijn probleem zover ik kan zien.
Heb zelf al Direct X9 op de computer en die draait onder Win98SE.
Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken. Hopelijk komt er nog een reactie.
Groeten,
Willem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan