msth3NL.dll or msth32.dll for Dutch Netherlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

niko711

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Berichten
52
Hi,
op mijn Compaq Presario Laptop draait de Windows XP Engelse versie.
Zodra ik word open verspringt rechtsonderin de taakbalk de taal van NL naar CH (Chinees). Dat is op zich niet zo raar denk ik.
Bij START >CONTROL PANEL > LANGUAGES staaN bij de tabladen REGIONAL OPTIONS: Dutch en bij LANGUAGES: CH, EN en NL.
Wanneer ik in Word de thesaurus wil raadplegen voor een in het Nederlands getypt document geeft Word de volgdende melding:
Word cannot find the thesaurusfile msth3NL.dll or msth32.dll for Dutch Netherlands.
Graag zou ik toch van de thesaurus optie gebruik willen kunnen maken voor de in Nederlands getypte documenten.
Zou de optie om in START > CONTROL PANEL > LANGUAGES > REGIONAL OPTION of het tabblad > LANGUAGES veranderingen aan te brengen een mogelijke oplossing bieden of dien ik Microsoft Office pakket CD-Rom te draaien, of is iets anders een betere oplossing?
 
Volgens mij is dit een van de bestanden die hoort bij de Nederlandse spellingscontrole en dus geleverd wordt met de Nederlandse versie.

Dit zijn de bestanden met NL, die ik heb gevonden:
MSGR_NL.HLP
MSGR_NL.LEX
MSHY3NL.DLL
MSHY3NL.LEX
MSSP_NL.LEX
MSSP3NL.DLL
MSSP3NL.LEX
MSTH3NL.DLL
MSTH3NL.LEX
 
mshy3nl.dll of mshy32.dll

ik zou graag willen weten waar ik deze in hetnederlands kan downloaden - bij voorbaat dank gila
 
Volgens mij lukt dat niet legaal, maar kijk anders eens op MS site
 
mshy

en waar voindt ik MS - ik heb Win98S en zit zoiets als MSHY3nl.dll nietnormaal bij Win ? met vriendelijke groet gilaEN ZIT
 
mshy !!!

Mischien Zie Ik Het Verkeerd Maar Is Daar Iets Bij Voor Win98se ? Met Vriendelijke Groet Gila
 
Hoi !

Ligt eraan welke Word-versie je gebruikt !


Greetz,

Harry.
 
mshy

word 2000 en win98Se met vr iendelijke groet gila
 
Hoi !

Sorry, maar deze fixes zijn voor Office XP of hoger.

Ik zal even voor je zoeken of er vor Office 2000 ook fixes zijn

Greetz,

Harry.
 
bij voorbaat dank en groet gila
@gila, een volgende keer graag een eigen topic openen, je zit nu in iemand anders zijn/haar vraag en dat is niet netjes.
 
mshy

zal ik doen wist niet goed de weg daarheen excuus groet gila
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan