MSVCR70.DLL / NAV start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky99

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2001
Berichten
301
Na het opnieuw installeren van XP op mijn C schijf waarbij ik NAV heb verplaatst naar mijn D schijf start deze niet meer op (NAV dus..) ik krijg de melding dat "MSVCR70.DLL " niet meer aanwezig is en dat ik opnieuw moet installeren.

is dit zo?
en zo ja... hoe doe ik dit? in die zin heb er al voor betaald en hoe kan ik dit aangeven:eek: bij opnieuw installeren........
 
waarbij ik NAV heb verplaatst naar mijn D schijf

Toch niet "knippen-plakken" he?

Zoja; knipenplak terug, deïnstalleer NAV en installeer hem volledig op de nieuwe locatie.
 
Heb je missschien systemworks ook van Symantec?
Dan zou je n.l. de verhuizing kunnen goedbreien.

Maar.....eerlijk gezegd....ik vind het geen goed idee om Norton op de D te zetten. Het is een programma dat zo in je systeem kruipt dat je het maar beter bij Windows kunt laten staan.
 
Laatst bewerkt:
Knippen.. plakken…

Leek me al niet zo slim maar goed.

Ok ik ga het terugzetten naar C: en dan verwijderen.

Echter hoe gaat het dan in zn werk om opnieuw te installeren?
Heb het vorige keer gedownload vanaf de site van symantic. Maar als ik dat weer doe moet ik me zeker ook weer opnieuw betalen?
 
Heb het vorige keer gedownload vanaf de site van symantic. Maar als ik dat weer doe moet ik me zeker ook weer opnieuw betalen?

:confused:

Je hebt het volledige pakket LEGAAL gedownload? Zal zou ik even een belletje plegen en zeggen hoe de vork in de steel zit.

Als je hem op CD hebt kun je gewoon opnieuw installeren.
 
ja gewoon een trail versie. na betaling krijg je dan een code waarmee je verder kunt. heb gister al even zitten kijken en die code staat volgens mij wel ergens opgeslagen. zou dus kunnen dat je met deze code weer kunt activeren.

maar voor de zekerheid ga ik zel wel ff bellen inderdaad!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan