Msvcrt.dll probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

bbbbbbbbbbbbb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
4
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met internet explorer.
Telkens wanneer ik een site wil openen krijg ik een foutmelding en er wordt mij verzocht een foutenrapport op te sturen. Wanneer ik dit doe, wordt mij verteld dat het probleem ligt bij msvcrt.dll. Nu weet ik niet veel van computers en dus niet wat ik hiermee aanmoet. Het bestand kan vervangen worden mat de windows-cd zo vermeld het fouten rapport. Maar die heb ik niet, want ik heb een illegale versie van window 98. Hoe kan ik het bestand msvcrt.dll toch vervangen?? Als dat niet mogelijk is laten repareren??

Alvast iedereen ZEEEEEEER bedankt voor de moeite!!!
 
Laatst bewerkt:
Beste bbbbbbbbbbbbbb,

Ik zou toch maar eerst even goed de huisregels doornemen,,,,

Want de vraag die jij stelt, (het kan en mag wel)!!!!

maar NIET hier....
 
waarom mag het niet?
Je mag toch over warez praten?!
Als het echt verboden is hoe moet ik het dan verwijderen, want ik wil niet in overtreding zijn op deze site omdat het mij een handige site lijkt.

Dank
 
Laatst bewerkt:
Weet niet zeker of de veronderstelling van iligale warez op deze vraag juist is. Waarom?

Msvcrt.dll is een windows systeem dll, of het gebruikte os illegaal is of niet staat hier dan ook los van.

Als je die dll opzoekt met google kom je legio legale sites tegen waar je hem vandaan kan halen al dan wel of niet betaald.
 
Zolang de mod nog niet beslist heeft of deze vraag mag geef ik je alvast deze tip: *klik*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan