msvcrt20.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

bettieboop8

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2002
Als ik mijn pc opstart krijg ik de melding:
kan onderdeel EM-EXEC.EXE niet vinden, MSVCRT20.dll is niet gevonden.

Kan ik dit dll ergens downloaden, en zoja hoe en in welke map installeer ik dat?

Alvast bedankt.

dll gedownload en in map system 32 geplaatst, komt een melding dat de dll al bestaat en niet verplaatst kan worden.
Opnieuw opgestart,weer de melding dat het em-exem.exe niet kan worden gevonden.
dll niet gevonden.

nog enig ander idee?

nee, niks verwijderd.
Maar ik heb een draadloze muis, met een knop aan de zijkant, die ik heb ingesteld voor "dubbelklik".
Dat doet ie niet meer, en ik heb de software van Logitech al opnieuw geinstalleerd, maar dat werkt ook niet !

Welke type muis is dat heb je al gekeken of je laatste versie kunt installeren, misschien dat het probleem dan over is.

Hoe is dat zo gekomen, alleen door het veranderen van de instellingen?

Ik heb al jaren een optische muis logitech, en ineens deed de knop aan de zijkant niet meer, en verscheen bovengenoemde melding bij het opstarten.

Welke type muis is dat heb je al gekeken of je laatste versie kunt installeren, misschien dat het probleem dan over is.
Nu ja, dan zou ik kijken of er een nieuwe versie van de software aanwezig is en deze installeren.
Mocht dit nog niet werken deïnstalleer dan de software eens (onder configuratiescherm --> software of startmenu), download dan eens Ccleaner, en schoon je pc op en dan vooral het register, start opnieuw op en installeer de laatste Logitech sofware opnieuw.
Hopelijk werk dit.

Je pc is verder virus en spyware vrij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan