Mugen 2 Rev. B

Status
Niet open voor verdere reacties.

MDB14

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2010
Heb een vraagje voor jullie,
ik heb de Mugen 2 Rev. B processor koeler op mijn intel i5 2500k
maar zodra ik de bios open, (heb btw een asus p8p67-le mobo)
zie ik bij cpu fan dat het balkje helemaal vol en rood is, dat de koeler dus op volle toeren draait en niet harder zou kunnen.. klopt dit of is er een fout met mijn koeler?:confused:

EDIT:
zal zo trouwens even een foto maken

Draait de fan ook op volle toeren ?
Zo ja , heb je alles goed gemonteerd ?

ja op volgens mn bios wel, alleen zijn de toeren maar 350..
en aan de andere kant, mn cpu is wel netjes 30 graden, bij games rond de 45, dus kapot lijkt hij me niet..
en ja zover ik weet zit alles keurig aan elkaar!

ben namelijk van plan om mn cpu een klein beetje over te klokken, geen idee of mn fan nog harder zou kunnen draaien dus

Volgens je bios draait de fan hard , maar draait het ding echt hard ? maak die kast eens open
De fan v/d mugen hoor je nauwelijks bij lage toeren ; als de fan voluit gaat hoor je het wel
Het kan een foutje in de bios zijn ; welk bios heb je , 1101 ?

Laatst bewerkt:
Ja dit heb ik al gedaan, hij draait echt niet hard, zoals er staat denk ik ook maar 300 toeren..
Ehm nee 10.13 zelfs!

1101 is de nieuwste , 1013 is van mei ; misschien lost die wat bugs in het efi bios op
Maar het is maar een softwarefoutje ,maar het is prettig als de juiste waarde wordt aangegeven.

Overclocken zal prima gaan met die mugen

ja ik heb toevallig gister al mn bios geflashed naar 10.13, dus denk niet dat het daar aan ligt, dan zou het in alle vorige versies ook zitten, maar zal t toch even proberen.
is er anders misschien een programma waarmee je je cpufan handmatig kan verstellen?

het is denk ik ook geen fout,
heb nog iets harder rond gezocht op het internet,
blijkt dat hij bij andere soms ook maar rond de 3/400 rpm blijft..
denk dat de fan gewoon niet zulke hoge toeren kan hebben, en aangezien
ik nog aan de achterkant van mn kast een fan heb zitten, die de lucht bijna uit de mugen 2 fan zuigt,
en ook nog 2 120mm fans erboven heb zitten die de lucht er met 12/1300 rpm uitzuigen lijkt het me toch niet echt een probleem.
misschien als hij wel extreem warm gaat worden, toch maar weer even rondvragen,
maar in iedergeval bedankt! voor mij betreft wel opgelost voor nu:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan