Muis "bevriest"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Ik heb een heel vreemd, waarschijnelijk nog nooit eerder voorkomend probleem met mijn muis, soms "bevriest" hij ineens, ik kan de aanwijzer dan dus niet meer bewegen, dit is wel heel erg irritant, vooral bij multiplayer spelletjes. Ik moet ltijd eerst weer op de Windows toets drukken, of 5 - 10 seconden wachten en dan doet ie het weer, dit doet hij op mijn computer in alle drie systemen (Win XP Home - Win XP Pro - Win 2003) - wth is er hier aan de hand?:(

Als draadloss, probeer idd eens nieuwe batterijen, ook zou er iets storing kunnen geven, op je frequentie.
Probeer anders eens (nieuwe) drivers voor je muis te installen.

muis

Ik heb zo'n probleem ook gehad en als het het zelfde is ben je er mooi klaar mee. Het probleem zat bij mij ( na heel lang speurwerk) in de bios. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik niet meer precies weet waar het probleem zat maar het was in de bios. Het "numlock" lampje ging ook niet meer aan of uit en de hele pc zat helemaal vast.........

meh:confused: Ik heb er een met ''staart'' geen draadloze dus want dies zijn te irritant om te gamen dusss.... nog suggesties? En dat het aan de bios ligt lijkt me sterk want ik heb er niks aan veranderd......

Probeer eens een andere muis. Of neem deze muis mee naar een vriend of buur, kijken of de muis de zelfde symptomen heeft als op je eigen systeem.
O ja, de stekker eruit trekken en er weer stevig in duwen wil ook nog wel eens helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan