muis beweegt en klikt vanzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pabloderover

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2010
Ik heb een laptop met mousepad en als ik met mijn muis beweeg gaat die soms willekeurig alle richtingen uit en klikt ook willekeurig, zonder dat ik er nog controle over heb. Ik heb Kaspersky antivirus, maar geen meldingen van virussen. Enige suggesties?

Hallo Brauheist

Het gebeurt inderdaad telkens als ik de mousepad aanraak, dus niet helemaal vanzelf.

Pablo

druk je misschien te hard en raak je hem echt in het midden aan want als je hem in de zijkant aanraakt gaat ie de andere kant op.

Neen, zoiets is het zeker niet. Ik heb mijn laptop al jaren, en het is pas de laatste maanden dat het fenomeen zich voordoet. Het is trouwens niet constant dat mijn muis op hol slaat, bij momenten is het ok, en andere momenten is de muis quasi onbruikbaar. Ik denk eerder in de richting van een virus of zo, maar ik heb nochtans Kaspersky anti-virus.

De bewegingen van de muis zijn puur willekeurig. Ze 'schaatst' en ze klikt in het wilde weg. Mijn draadloos netwerk is beveiligd met een paswoord. Ik vraag me af of het misschien een hardware-probleem is. Een soort slijtage aan de mousepad. Mijn laptop gaat al een tijdje mee en krijgt het soms hard te verduren, ondanks mijn goede zorgen. Ik kan inderdaad eens proberen met een gewone muis, en zien of er een verschil is. Ik zal het melden op dit forum.

Groeten,
Pablo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan