Muis beweegt en klikt vanzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raindrops33

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2012
Beste mensen,

Zojuist heb ik met moeite mijzelf kunnen registreren, aangezien ik continu aan het vechten ben met mijn muis om er voor te zorgen dat deze niet op allerlei links of op minimalizeren/kruisje/maximalizeren (Eigenlijk alles) klikt. Ook kan de muis dingen slepen en moet ik nu om de vijf seconden op deze tekst drukken, aangezien de muis nu heel graag op de bovenstaande smileys drukt.

Ook gaat het gewoon door nadat ik alle muizen bij configuratiescherm uit heb gezet, en zelfs zonder internetverbinding gaat het gewoon door.
Ik ben er zelf van overtuigd dat het een of ander virus is, aangezien ik een half uurtje paint had aangezet om te kijken wat voor moois dit virus kon maken.
Het virus wist echter alleen maar rechte lijnen te trekken, en af en toe veranderde die het kleurtype.

Dit is de eerste keer dat ik uberhaupt gebruik heb gemaakt van een forum, waardoor ik eerlijk gezegd niet weet of ik dit wel in de juiste plaats heb "gepost".

Alvast bedankt voor het lezen en/of antwoorden!

De oplossing is simpel, gewoon je virusscanner laten lopen, scannen met Malwarebytes anti-malware en andere anti-spyware programma's. Hier zoeits van Helpmij: Klikkie!.

Suc6!

Oh sorry, bedankt voor het reageren maar ik was er vergeten bij te zeggen dat ik al 4x een volledige PC scan had gedaan met behulp van Malwarebytes anti-malware, na de derde scan werd er aangegeven dat er geen virus meer op stond.

Ik ga nu even die anti superspyware proberen, alvast bedankt!

Hoi,

Met welke virusscanner werk je want de twee die je noemt zijn niet echt een virusscanner probeer deze eens

Hallo!

Gewerkt met "Avast!", Panda, AVG, Malwarebye anti spyware en momenteel ben ik een volledige scan aan het uitvoeren met SUPERAntiSpyware.
Microsoft Safety Scanner is nu aan het installeren en ik zal hem zo direct een volledige scan laten uitvoeren,

hartelijk bedankt weer!

Helaas, ondanks de vele scans blijft de muis uit zichzelf te bewegen en klikt nog steeds op van alles.

Ook dit bericht is weer met veel moeite getypt, aangezien de muis blijft vechten.

Alsnog bedankt voor de hulp tot dusver!

Als er geen infecties worden gevonden , denk ik dat het een hardwarematig probleem is. Al eens een andere muis geprobeerd?

Al 3 muizen geprobeerd, alle drie de muizen doen het prima op mijn laptop. Het ligt dus niet aan de muis zelf.
Ook lijkt het alsof het probleem om het uur terugkomt, eerst is het een uurtje stil, en dan gaat die weer klikken.
Ik zal het proberen te timen, als dat ook maar enig nut heeft..

Ben ondertussen bereid om het hele zooitje het raam uit te gooien!

Ook gaat het gewoon door nadat ik alle muizen bij configuratiescherm uit heb gezet, en zelfs zonder internetverbinding gaat het gewoon door.
Ik ben er zelf van overtuigd dat het een of ander virus is, aangezien ik een half uurtje paint had aangezet om te kijken wat voor moois dit virus kon maken

Geen virus, geen spyware, probleem doet zich ook voor zonder internetverbinding.
Dan start er een programmaatje automatisch op met windows dat dit alles veroorzaakt.
Buiten paint gebruik je nog andere teken software.

Hallo,

Buiten paint gebruik ik geen andere tekensoftware, wat er volgens mij ook niks mee te maken maar mischien zie ik dat verkeerd.

Iemand nog een oplossing? I'm dying here!

Zo, handig zeg dat uitvoeren+msconfig. zo leer ik nog eens wat haha.
Het is een behoorlijke lijst en ik zie geen mogelijkheid om het te kopieren+plakken.

Windows Defender,
HD Audio Control Panel
Realtek voice manager,
DiVX Update,
Java TM Platform SE auto updater 2 0
Malwarebytes anti-malware
Updater
Quicktime
Itunes
Adobe reader and acrobat manager
COMODO GeekBuddy
COMODO livePCsupport
Avast! Antivirus
Besturingssysteem microsoft windows
Besturingssysteem microsoft windows (Jaja, twee keer.)
Windows Live Messenger
DAEMON Tools Pro
RegistryBooster
KPeerNexonEU
DNA
Rockstar Games Social Club
Besturingssysteem Microsoft Windows (Derde keer)

Dat waren ze! alvast bedankt weer:)

Edit: Wil je de fabrikant/opdracht/locaties erbij?

Laatst bewerkt:
Weet je dat zeker? Ik heb KPeerNexonEU ondertussen afgevinkt bij automatisch opstarten.

Alleen is Nexon een fabrikant van een spel genaamd Maplestory waar zo'n 2 miljoen mensen dezelfde client hebben gedownload van de officiele website.

Was dat al bekend? ik heb 'm hoe dan ook nu afgevinkt en ik ga kijken of 't weg is.

Bedankt, weer!

Nou, kreeg net een mailtje om te kijken of m'n vraag inmiddels was opgelost maar ik had de moed al opgegeven met dit forum.

Heel leuk dat er een keylogger van me pc af is nu, maar daar vroeg ik niet om.

Ik begrijp hieruit dat ik met een probleem te maken heb die niet door mensen van dit forum kan worden opgelost.

Ik ben niet zo goed in alle computer gedoe, maar heb je toevallig Teamviewer op je pc staan? Zoja, misschien heb je daar een bepaalde instelling gedaan waardoor er iemand anders gewoon met je pc speelt :D
Dit is volgens mij mogelijk via "Toegang zonder toezicht instellen". Maar meer uitleg kan ik er niet over geven :P

Hopelijk ben je hier iets mee, of is je probleem al opgelost :D

Zoals ik al zei gaat het bewegen en spastisch klikken gewoon door zonder internet verbinding, teamview kan dus geen oorzaak zijn van dit probleem

Alsnog bedankt voor de poging!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan