Muis beweegt raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeadlyFamous

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2016
Hallo,

Tijdens het gamen beweegt mijn muis af en toe alle kanten op, en niet hoe ik wil dat hij gaat.
Ik heb al geprobeerd de laser schoon te maken en het stuurprogramma opnieuw geïnstalleerd.

Iemand die weet waarom/ hoe dit kan?

-DeadlyFamous

Draadloze muis of 1 met een touwtje..?
Heb dat in het verleden ook wel gehad met een draadloze Logitech laser game-muis..kreeg het er niet uit dus ben toen overgestapt op een optische met touwtje..
Sindsdien geen problemen meer gehad.

Draadloze muis of 1 met een touwtje..?
Heb dat in het verleden ook wel gehad met een draadloze Logitech laser game-muis..kreeg het er niet uit dus ben toen overgestapt op een optische met touwtje..
Sindsdien geen problemen meer gehad.

Hij is niet draadloos.

Zal ongetwijfeld iets te maken hebben met die Win 10 upgrade die MyCom gedaan heeft voor je..
Ik zou het ding schoon installeren i.p.v. "upgraden".
Het is vrij aannemelijk dat het probleem daarna weg is, zoals dat met de meeste onder Win 10 zo is na een "schone" installatie.

Laatst bewerkt:
Er kan vanuit gegaan, dat andere poorten al zijn geprobeerd?

Laatst bewerkt:
Of je ook een andere usb-poort(en) hebt geprobeerd dan degene waar de muis nu op aangesloten is...:rolleyes:

Heb je het al op een andere ondergrond geprobeerd? Kijk kritisch of het snoer versleten is, vooral daar waar deze de muis binnengaat. De stekker moet in de groene aansluiting zitten.

Eentje lenen. Anders even malware bytes free versie erover heen laten lopen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan