Muis blijft branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japser

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2004
Hoii,

Als mijn pc uit staat, blijft het lampje van logitech optical mouse mijnbranden. Hoe zorg ik ervoor
dat dit rode lampje uitgaat?

Het lampje van de router blijft ook branden bij mijn pc...

Hoe kandit?

Greetz

je heb verschilende muizen er zijn muizen waarvan het lampje niet uitgaat op mijn router zit ook geen aan en uit knop wil je dat deze uit gaat haal ik altijd het stroom eraf.

Maar bij onze andere pc heeft dezelfde muis blijft het lampje niet branden:confused:

is het de zelfde type wel misschien lijken ze erg opelkaar

want ik weet dat hij het bij de ene wel doet en mij de andere alleen als je hem aanraak maar verder weet ik het niet. sorry misschien iemand anders?

Het zijn allebei dezelfde muizen.
Het is bij deze pc zo als ie uit staat blijft het lampje branden, als je hem aan stoot iets feller.
Bij de andere pc is het lampje gewoon uit ...:)

Heeft de muis een USB-->PS/2 connector? Zo ja, haal die er af en plug em direct in de USB-poort. Nu moet ie wel uitgaan.

hij heeft geen usb uitgang, maar zo'n gewoon ander ding.. 'k weet niet hoe je dat precies noemt maar het is iig geen usb uitgang.
Het is zon groene uitgang dacht ik .. en toetsenbord paars.. of net omgekeerd:confused:

Als et goed is, zit er een convertertje bij:

Pc • Mac • Draadloos • Optisch • USB • PS/2 • Linkshandig gebruik • Quick Switch • Scrollwiel

Sluit die aan zodat ie op de USB-poort kan.

Zeg, ik heb een Logitech Mouseman optical zonder snoertje dus, en die blijft gewoon altijd knipperen, zit niet aan een USB of zo. Da's toch normaal of niet?

Hmmm ...
*kijkt doos*
Hmm wat is dit voor kabel?
*maakt foto*
*upload foto*

check dit, dit vond ik wel in de doos maar dit
lijkt mij een verleng kabel voor de muis ofzo...
kabels.JPG

Verder zit er niks bij ..

ik heb sins enkele dagen ook een optische logitech muis, deze blijft ook branden wanneer de computer uit staat
deze is gekocht als een oem type en ook hier is geen kabeltje bij voor het aan sluiten op usb

zou er niet iets verandert moeten worden binnen je control panel???

Zijn beide op batterijen?

Zo ja, is dan de een ook veel sneller leeg dan de ander?

Wanneer dit niet het geval is, dan is er geen enkel probleem.
Wanneer hij wel veel sneller leeg is, dan heb je wel een probleem.

vanmij is het er 1 met 1 snoer vanaf de muis tot aan de computer!

Nee gewoon allebei mijn muizen zijn met snoer.

Wow t word irritant.. nu er nog iemand is met [bijna] t zelfde probleem:cool:

Mijn optical op batterijen blijft ook altijd brande.
Echter wel met verschillende sterktes van licht.
Ik denk dat wat jij ziet volkomen normaal is.

irritant.........???

ik heb via een ander kanaal vernomen dat het blijven branden van de optische muis een normaal iets is

wanneer de computer uit gaat blijft de lage voltage (3volt + 5 volt) gehandhaaft, door deze spanning blijft de muis branden
zou de behuizing van de muis niet doorzicht zijn zie je er ook niets van.
het is ook niet slecht voor de muis deze is hiervoor gemaakt

Mijn nieuwe muis: Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0:love:blijft ook branden. :(
Beetje vreemd vond ik dat, maar het is normaal dus.....
Maakt het trouwens nog veel uit of je de muis aansluit op de USB of de PS/2 ? In de handleiding wordt PS/2 aangeraden voor windows.

Hallo

Ik zou eens kijken in de b.i.o.s. of eventueel ergens een optie is in de trant van : "wake up on .... event "

En deze uitschakelen.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan