Muis blijft staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Beste helpmij,

Ik heb een logitech draadloze muis, en sinds een paar maanden Windows 7. Het meest irritante is dat de muis regelmatig stil blijft staan :mad: moet dan flink schudden om hem weer werkende te krijgen, de ene dag is het erger dan de andere dag. Zijn er nog meerdere die dit probleem hebben??

Heb van de week ook nog andere drivers geinstalleerd, maar het probleem blijft bestaan!!

Cowgirl

Het wil wel eens helpen als je goed door de leesopening blaast waarschijnlijk is de lezer stoffig

De muis is nog niet zo oud, en de batterijen zijn vol. Ga ook nog even proberen of er vuil in de leesopening zit, en dan maar weer even afwachten.
Het is knap lastig als je met een spelletje bezig bent, en vervolgens reageerd je muis niet zo als hij moet reageren. Ik zal het even een dag aankijken, en als het werkt zet ik morgen de vraag op opgelost.

Bedankt voor het meedenken!!
Groetjes Cowgirl

Cowgirl, bij mij scheelt het enorm of ik de muis gebruik met mijn laptop of met mijn vaste pc. Bij de laptop beweeg ik de muis namelijk vlak bij de ontvanger in de usb poort. Maar op de pc zit die ontvanger een meter of meer van de muis verwijderd, en de pc staat onder de tafel. De ontvangst is dan kennelijk niet optimaal.

Zou het kunnen dat dit bij jou ook speelt?

Solaris, bedankt ga dit ook eens uitproberen het zou heel goed mogelijk kunnen zijn. Ook mijn computer staat in een kastje, en anders maar weer ouderwets overgaan op een muis met een lang staartje.

Groetjes Cowgirl

Cowgirl, een draadloze muis maakt gebruik van infrarood signalen. Je hebt een ontvanger die in de computer moet geplugd worden en je muis maakt hiermee via infrarood verbinding. Wanneer de muis heen en weer bewogen word, worden de signalen onderbroken en zal je muis het niet meer doen.

Ja dat geloof ik graag, maar je beweegt een muis toch bijna altijd! Dan zal ik zeker het probleem blijven houden bij spelletjes

Groetjes Cowgirl

@seniorke. het hoeft niet altijd dat een muis werkt met infrarood want je hebt ook bluetooth en wi-fi muizen. en een infrarood muis doet het nog steeds als je de muis snel beweegt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan