Muis blijft steeds hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Kan iemand me helpen? Als ik op Internet zit dan blijft regelmatig de muis hangen waardoor internet klein gemaakt wordt en ik op de startpagina uitkom met al die tegeltjes. Dat vind ik erg irritant. Is er een manier om dat tegen te gaan? (bijvoorbeeld internet vastzetten of zo, zodat je niet elke keer naar die startpagina gaat?) Hoe moet je dat doen?:evil:

Oké, ik zal het proberen duidelijker uit te leggen. Wij hebben een laptop en aan de onderkant zit een grijs vlakje waar je de muis(aanwijzer) mee kan bewegen. Maar als ik dat wil doen, blijft die vaak gewoon staan waar die staat en dan zie je opeens de startpagina met die venstertjes allemaal. (dus niet je bureaublad). Dan moet je naar de linkerbenedenhoek en daar zie je een wit icoontje met een soort ramen (4 stuks). Als je daarop drukt kan je weer terug naar internet. Ik vind dit super irritant. Snap je?

Aha, je hebt het over je touchpad op je laptop.

Kijk anders in je configuratiescherm eens naar de opties van je touchpad.
Je kunt ook gewoon ene snelkoppeling op je bureaublad maken voor internet.
Dan heb je niet die irritante windows8 tegels/apps.

Groeten Marcel

Ik heb gekeken en zie het volgende:

beweging: vinkje bij precisie van de aanwijzing verbeteren. (50%)
vastmaken aan: geen vinkje
zichtbaarheid: alleen vinkje bij aanwijzer verbergen tijdens typen

Moet ik iets veranderen aan deze instellingen?

Nieuwe driver installeren voor je touchpad kan ook wel wat problemen verhelpen.
Wanneer de goede driver geinstalleerd is zou je meer opties moeten hebben m.b.t. de configuratie van je touchpad.

Ook kun je de zgn hotspots uitschakelen, als je dan naar de hoek van je scherm gaat springen er niet allerlei dingen tevoorschijn.
Op DEZE wijze kun je de hotspots uitschakelen.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan