Muis connecteerd niet meer met ontvanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

eisdatop

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Hallo Forumleden,

Mijn logitech draadloze muis, connecteerd niet meer met de ontvanger, heb nieuwe batterijen in de muis gedaan, en het werkt maar niet. Weet iemand wat dit probleem kan zijn?
Alvast bedankt :thumb:

Er zit onder je muis een klein knopje even indrukken en de ontvanger ook.
Tevens kijken of de batterijen er goed in zitten + en -

Vraag
Mijn draadloze muis/toetsenbord reageert niet.

Antwoord
De muis of het toetsenbord reageert plotseling niet meer!

De reden hiervoor is vaak dat de radioverbinding tussen de ontvanger en de muis/het toetsenbord gewoon verbroken is. Dit kan bijvoorbeeld veroorzaakt zijn door: lege batterijen, plaatsing van nieuwe batterijen, verwijdering van de connector naar de computer.

Allereerst dient u de Logitech-apparaten op een gedefinieerde status terug te zetten (beginwaarden). Zo stelt u het apparaat opnieuw in:

Zorg ervoor dat de batterijen ongeveer een half uur uit de muis/het toetsenbord verwijderd zijn.

Houd de knop Connect op de ontvanger 15 tot 20 seconden ingedrukt. Zorg ervoor dat de ontvanger verbonden is, de pc aanstaat en dat er geen batterijen in de apparaten zitten. Nadat u het apparaat opnieuw ingesteld hebt, plaatst u nieuwe batterijen en herstelt u de verbinding als volgt:

Houd de knop Connect op de ontvanger 1 tot 2 seconden ingedrukt.
Druk dan onmiddellijk op de knop Connect aan de onderkant van de muis (kijk voordat u begint waar deze knop zich bevindt; alle draadloze muizen hebben deze knop).
Beweeg de muis heen en weer om te controleren of de verbinding goed werkt
Houd de knop Connect op de ontvanger nogmaals 1 tot 2 seconden ingedrukt.
Druk dan onmiddellijk op de knop Connect aan de onderkant van het toetsenbord (kijk voordat u begint waar deze knop zich bevindt; alle draadloze toetsenborden hebben deze knop).
Gebruik het toetsenbord om te controleren of de verbinding goed werkt
Beide apparaten moeten nu goed werken
Als dit niet het geval is, of één apparaat of beide apparaten werken nog steeds niet, kijk dan of ze op een ander compatibel pc-systeem wel werken om te verzekeren dat de fout niet bij uw pc-systeem ligt. http://logitech-nl-emea.custhelp.co...wyPSZwX3BhZ2U9MSZwX3NlYXJjaF90ZXh0PWNvbm5lY3Q*&p_li=

Bij mij hielp dit al: haal de batterijen uit de muis, druk dan ca. 10 sec op het knopje van de ontvanger, doe de batterijen weer in de muis en druk even op het knopje of kuiltje onder de muis.

Dat zit allemaal goed, maar de ontvanger vindt de muis niet op de 1 of andere manier!

Edit// Gezina, ik zal jouw stuk even proberen, bedankt!

Het lijkt er op dat muisje nie meer leeft... toetsenbord nog wel! Van de week even nieuwe halen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan