muis doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mereltje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2005
ik heb van de week de Logitech Cordless Desktop LX700 gekocht. bij de installatie werkte het toetsenbord meteen.. ook zonder dat de software geinstaleerd was. bij de muis heb ik echter het probleem dat deze niet werkt... de software is geinstaleerd en ook de batterij is opgeladen. ik heb ook geprobeerd om contact met maken tussen de muis en het basisstation, dit helpt echter ook niet.

kan iemand mij hiermee verder helpen

:) dit zijn inderdaad verveldende dingen als zij niet werken,kun je uren mee bezig zijn.

Maar toch denk ik dat je op reset(op ontvanger) knopje moet drukken en onder de muis het knopje ingedrukt moet houden en enkele seconden moet richten op ontvanger.

Vaak als je iemand anders het laat doen,lukt het wel tot ergenis van jezelf.
:mad:

de enige knop die op de ontvanger zit is die waarmee ik verbinding zou moeten kunnen maken alleen dit wil niet lukken.... heb al meerder malen geprobeerd om met de muis voor de ontvanger om contact te maken, maar ook dit wil niet werken.

de batterijen heb ik ook al eruit gehaald en er weer in gedaan,.. wou ook niet werken...

idd heel vervelend een muis die het niet doet.

Geplaatst door mereltje
de enige knop die op de ontvanger zit is die waarmee ik verbinding zou moeten kunnen maken alleen dit wil niet lukken.... heb al meerder malen geprobeerd om met de muis voor de ontvanger om contact te maken, maar ook dit wil niet werken.

de batterijen heb ik ook al eruit gehaald en er weer in gedaan,.. wou ook niet werken...

idd heel vervelend een muis die het niet doet.

Kijk of je hem op een andere pc wel aan de praat krijgt,zoniet ben ik bang dat de muis overleden is!en zou je even terug naar de winkel moeten gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan