muis doet soms niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Ik zit sinds een paar dagen met een probleem dat zich minimum één maal per dag voor doet. Als ik op internet zit dan op een bepaalde moment blijft mijn muis ineens stil staan en kan ik er niets meer mee doen. Ook opnieuw opstarten enz enz heb ik allemaal geprobeerd. Dan moet ik een paar uurtjes wachten en dan gaat ze weer terug. Aan wat zou dat kunnen liggen het is er een met draad.

Groetjes, Sandra

Heb je een draadloze muis?

Als je dat hebt dan moet het aan de batterijen liggen.
Dus als dat het geval is dan vervang die batterijen maar.

Succes!

slk300
:cool: :thumb:

Hallo,

Ik heb een modem van Belgacom (skynet) een Alcatel Speedtouch Connection.
Het is geen draadloze muis.
En waar zitten die batterijen ergens slk300?

Groetjes,Sandra

Je zou de software van de muis er af kunnen halen (via Start/Configuratie/Software) en er dan weer op kunnen zetten.

Je kunt kijken op de site of er soms updates zijn.

Ik had dezelfde problemen met een Logitech mouse en Windows XP.
'k Ben er nooit uitgekomen en heb uiteindelijk maar een nieuwe muis en toetsenbord gekocht. Nu geen centje pijn.

Sandra,

je hebt een muis met draad, dus geen batterijtjes. Software van de muis eraf halen en opnieuw installeren is een goede optie. Of eens een andere muis proberen (ander merk). Doet die het wel goed, dan is je muis onderhavig aan microsoft nukken of gewoon een beetje stuk. Heeft die andere wel hetzelfde probleem, dan zou je het probleem ergens anders moeten zoeken, waarschijnlijk in windows software, of een schone installatie proberen.

laterzzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan