Muis en toesenbord werken niet meer na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansenfjh

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2011
Wie Oh wie kan me helpen,na een windows XP prof werken mijn toetsenbord en muis niet meer, in Win& alles perfect, wat is de oplossing hiervoor (op deze pc dualboot XP en 7)

Hallo Jansen.

Probeer eens in veilige modus op te starten en kijk dan eens of die wel werkt. kun je nog terug met systeemherstel. ;)

Beste manamana,

Ook dat heb ik gedaan, kom wel in de veilige modus via F8 maar dan stopt het. Zonder muis en toetsenbord werkt dat niet. Ook via de originele cd kom ik niet in systeem-herstel.Ook via de BIOS getracht beide op te sporen.maar helaas.Op een andere patitie staat UBUNTU en daar werken beide wel !!

Probeer eens een ander toetsenbord van een vriend of zo met het muiske. Ik vind het allemaal wel vreemd. Heb je windows XP pro er op gezet. Er staat in je eerste bericht(na een windows XP pro) Krijg je nog ergens foutmeldingen.

Hallo Manamana,
1) windows XP pro was mijn besturingsprogramma en nu nog (mits ik er mee kan werken)
2) Ander toetsenbord en muis al uit geprobeerd (p/s 2 nu USB ) beide werken niet
3) de pc start op tot en met het volledige scherm bureaublad
4) ook kan ik in de veilige modus komen
5) in de BIOS getracht de usb instellingen te veranderen,helpt niet
6) getracht met de cd een herstel installatie te doen op betreffende partitie, kan er bij komen maar dan ......

MUIS EN TOETSENBORD WERKEN NIET !!

Op een andere partitie staat testversie 7 en daar werken beide wel Dus de fout zit in XP

vermoedelijk zal een volledige nieuwe installatie de enige oplossing zijn met alle gevolgen van dien.

Grrr. Dat is knap vervelend. Maak eerst natuurlijk een backup van al het goede. Jammer dat je dit niet kunt oplossen.:(

Muis en Toetsenbord

Gelukkig heb ik op deze pc nog een test versie van Win7 (hoewel de tijd afgelopen is) krijg wel zwart bureaublad, maar geen probleem. via de verkenner van 7 kan ik wel bij XP komen, kan bijna alles zien maar zo niet in de bureau ass. komen die geeft xp dan niet weer. anders zou het probleem opgelost zijn. een back-up kan ik dus maken. een formatie van C is het uiterste middel.

Gelukkig heb ik op deze pc nog een test versie van Win7 (hoewel de tijd afgelopen is) krijg wel zwart bureaublad, maar geen probleem. via de verkenner van 7 kan ik wel bij XP komen, kan bijna alles zien maar zo niet in de bureau ass. komen die geeft xp dan niet weer. anders zou het probleem opgelost zijn. een back-up kan ik dus maken. een formatie van C is het uiterste middel.

Mhh dat is wel jammer. Maar ja het zal moeten.....succes met je backup.

Muis en toetsenbord

Beste Manamana,

Of het een ingeving was of niet, alles werkt weer !!! Heb de CD van het moederbord onder w& laten draaien en alles zo hersteld dus er zat dus iets fout met de drivers. zowel USB en P/S2 werkt weer normaal. Dank voor het meedenken,mogelijk is mijn ervaring een tip voor een ander.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan