Muis en toetsenbord doen het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bighouse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
4
Hallo allemaal,
Na installatie van een nieuwe draadloze muis en multmedia toetsenbord doen deze niet meer na herstart. Niet in veilige mode en wel in de bios.
De oude muis en toetsenbord doen het ook niet meer. Alles geprobeerd, herstarten ,reparatie, serie muis.
Wat moet ik doen om de stuurprogramma's voor de muis en toetsenbord weer te installeren zonder muis en toetsenbord? Kan ik iets doen en wat in de reparatie mode?
Wie heeft een mogelijke oplossing!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Verwijder je muis en je toetsenbord uit je apparaten en start de computer opnieuw op. Als het goed is herkent de computer de nieuwe apparaten.
 
Gedaan zoals je zei, doet nog niets!

Precies gedaan zoals in je bericht. Xp reageerd niet op een usb, serie en ps2 muis. Ook het toetsenbord niet!
 
Probeer eens. PC terug opstarten en herhaaldelijk F8 drukken. Zo krijg je een schermpje te zien. Kies daar voor "Laats werkende configuratie". Als het lukt met de pijtjes toetsen wel te verstaan.
 
Rudi,
Ik heb dit reeds gedaan geen resultaat!
Volgens mij moet er drastisch iets gebeuren in de software maar ik heb niet de kennis wat ik moet doen!
 
Rudi,
Ik heb dit reeds gedaan geen rezultaat!
Volgens mij moet er drastisch iets gebeuren in de software maar ik heb niet de kennis wat ik moet doen!
 
Er is per toeval toch niets veranderd in je bios?
USB staat enabled?, PS2 enabled? zou het anders ook niet weten. Behalve dan een complete herinstallatie van XP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan