Muis en Toetsenbord Draadloos doen het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duallizer

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een draadloze HP toetsenbord en muis. Ik gebruikte het vandaag. Ik had later de dag de USB stick van de muis en toetsenbord eruit gehaald omdat ik wat moest doen. De volgende dag deed ik het er weer in en dat lampje knippert dan 3x en vervolgens gebeurd er dan niks meer. Zowel de muis als toetsenbord willen niet meer werken.. Ik kijk bij appaarbeheer en zag dat als ik de USB ding erin deed dat er bij het vak ' muis' wel een HID-muis teken kwam maar toch me dingen het niet deden.
Kan iemand mij helpe,

mvg

Hoi,

Op de usb-ontvanger, het toetsenbord en de muis zit een knopje
Druk eerst dat knopje in op de ontvanger (er gaat w.s. een lampje knipperen gedurende een bepaalde tijd)
Druk kort hierna het knopje aan de onderkant van de muis in; je muis doet het nu weer?
Herhaal dit voor het toetsenbord: eerst het knopje op de ontvanger .... dán het knopje aan de onderkant van het toetsenbord.

Ik zie op het usb stick een lamoje dat dus indrukbaar is, het zal dat wel zijn neem ik aan maar ik zie geen lampje branden als ik erop klik, de muis en toetsenbord doen het dus nog steeds niet. Misschien doe ik iets fout of iets.. Ik heb me computer gereset en het heeft de stuurprogrammas vanzelf weer geinstalleerd. Maar nog doetie het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan