muis en toetsenbord happert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yaas12345

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Ik heb een probleem met mijn muis en toetsenbord meer de muis. Als ik mijn pc aan het gebruiken ben happert de muis en als ik hem te snel beweeg gaat het tilt en daarna werkt mijn toetsenbord ook niet dus moet ik de pc opnieuw starten en soms beweegt de muis vanzelf en sluit het internet af en gaat het naar start klikt het daarop maar dit gaat in een heel snel tempo. ik heb al paar keer geprobeerd om met avg te scannen naar virussen maar voordat de scan klaar is is mijn pc al bevroren wie kan mij helpen met dit probleem?

Heb je al geprobeerd een andere muis en toetsenbord aan te sluiten? Geeft dat het zelfde probleem?

Heb je software geinstalleerd waarna het begon of iets vreemds gedownload? Al een systeemherstel geprobeerd naar een datum waarop het probleem zich nog niet voordeed.

systeemherstel al geprobeerd en niks aan veranderd en of ik software geinstalleerd hebt dat weet ik niet meer maar volgens mij niet
Heb je software geinstalleerd waarna het begon of iets vreemds gedownload? Al een systeemherstel geprobeerd naar een datum waarop het probleem zich nog niet voordeed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan