Muis en toetsenbord worden niet gevonden door pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Priscilla1984

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2008
Hallo allemaal,

Hier een vraag van een vriendin van mij met mijn account:

Muis en toetsenbord worden niet gevonden door pc, wanneer je ze aansluit (voor eerste keer na nieuw windows xp) zie je rechtsonderin dat ze het wel vinden en lampje brand wel van de muis maar je kan niet bewegen want er komt meteen een venster open met daarop

De wizard nieuwe hardware gevonden.

Windows zoekt naar actuele en bijgewerkte software op uw computer............

Mag windows verbinding met windows pdate maken om te zoeken naar software....

Nou wil ik heel graag ja klikken maar niets reageert, erg slim weer van windows dit om een venster met doorgaan te krijgen zonder dat je op doorgaan kan klikken!!

Of heb ik het mis hier?

Kan iemand me aub helpen!

Dikke kus van patricia:love:

Lukt 't met het toetsenbord ook niet??
Anders zou je gewoon op 'Enter' kunnen drukken of eventueel eerst met de pijltoetsen de 'doorgaan' button kunnen activeren.:cool:

Als dit niet gaat kun je het eerst even met een ander toetsenbord/muis kunnen proberen.

Succes d'rmee

Nee, toetsenbord wil het ook niet doen!

zodra ik iets in usb poort stop krijg ik meteen nieuwe hardware gevonden dus hij vind het wel maar dan gaat venster met nieuwe wizard hardware bla bla....

echt heel irritant dit !

heb je al geprobeert om de computer uit te zetten, dan alles aansluiten en dan weer opstarten.

Titel van de vraag aangepast.
Nogmaals een vraag van mijn kant.... zegt niet zoveel over je probleem/vraagstelling.
En bedankt voor de dikke kus.

Pak gewoon even een andere muis erbij, doe de installatie-cd van je toetsenbord erin en installeer het. Zou moeten werken lijkt me.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan