Muis gevoeligheid schakelt zomaar over

Status
Niet open voor verdere reacties.

roeney12

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een tijd geleden een draadloze, optische muis van het merk Trust aangeschaft, maar nu zit ik met een probleem:

Bij het spelen van Call of Duty: Modern Warfare 2, verandert in-game de gevoeligheid van mijn muis, het is niet de gevoeligheid van het spel zelf, die blijft gewoon hetzelfde, dus moet ik via Configuratiescherm -> Printer en andere hardware -> Muis -> Opties voor de aanwijzer, de gevoeligheid veranderen, hij verandert ook altijd met hetzelfde aantal

Bijv.: de gevoeligheid staat normaal op het derde streepje, dan gaat ie ineens sneller en moet ik de gevoeligheid op het vijfde streepje zetten. (de waarde van het vijfde streepje is dan dus gelijk aan de waarde die normaal bij het derde streepje hoort)
Het schuifje zelf verandert dus niet.
Na een tijdje verandert het weer terug en moet ik de gevoeligheid dus van het vijfde streepje, weer terug zetten naar het derde streepje.

Ik heb dit probleem niet eerder gehad..

Ik hoop dat het allemaal duidelijk is,
Roeney12

Ik weet wat het probleem is: Mijn muis heeft een of andere rare instelling, waarbij, als ik de rechter- en linkermuisknop tegelijk ingedrukt hou voor ong. 3 seconden, dan veranderd ie de gevoeligheid. -.-
Rare muis...

maar als ik dan dus met G18 Akimbo schoot..... je raad het al :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan