Muis is onzuiver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oddlaws

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
19
Hallo Helpers,
Nadat mijn toetsenbord het heeft begeven heb ik een nieuw gekocht.
Msx 5000 met een lasermuis mx 1000 for bluettooth.
Die muis is onzuiver, dwz ik zet hem op regel 1 en hij verspringt naar regel twee en ook met het aanwijzen van bestanden verspringt hij.:evil:
Ik heb een witte, grijze, zwarte en doorzichtige muismat geprobeerd zonder effect.
Ik heb de software verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, oudere software geprobeerd, de nieuwste software staat er nu weer op, maar het blijft een springmuis.:evil:
Een beetje onzuiver ach dat kan, maar ik moet nu 3 en soms 4 keer klikken voordat ik de goede regel, of het goede bestand heb.
bovendien gaan er dingen in de prullenmand die opgeslagen moeten worden en meer van dat soort trucs.:evil::evil:
Ik word er goed gallisch van
Wie heeft er een oplossing????
Odd-laws
 
Draadloze muis?

Ikzelf heb een usb muis en ook die verspringt wel eens, maar dat heeft dan te maken met hoe de kabel ligt. De kabel kan soms de muis wegduwen, als je begrijpt wat ikm bedoel.
 
Re

Bedankt voor de reacties!

@ McMeller, Ja ik heb de bon nog, 't is allemaal supernieuw.

@ Lita112 Ja het is een draadloze muis, dus zeg maar zonder staart :p

Nu heb ik zoveel zitten klooien dat ik niet meer weet welke versie software er op zit.
maar ondertussen is het wel verbeterd, maar nog niet opgelost!!, dus ik houd me aanbevolen voor opinies:thumb:
Thanks
Odd-laws
 
Ontvanger dichterbij zetten?
Nieuwe batterijen plaatsen?
 
@ frisian
Ja de ontvanger staat 40 cm van toetsenbord en muis.
de battery indicatoren geven aan dat alles inorde is (vol)
Bedankt voor de reactie
 
Ik heb het een beetje aan kunnen passen, door in het conf.scherm de instellingen van de muis op superlaag(traag) te zetten en de rest dmv logitech aan te passen.
Het is verre van ideaal, maar werkbaar...
Iemand nog 'n ideetje???
 
Mogelijk dat de connectie tussen de muis en de ontvanger toch nog niet goed is.
Heb je ook apparatuur in de buurt van de ontvanger zitten die kan storen. Speakers oid.

Anders zou je ook eens kunnen proberen om de muis opnieuw te connecten.
Connectknopje op de ontvanger indrukken en dan hetzelfde doen op de muis.
 
@killermenace, Ja daar zeg je wat!!!:shocked:, er staat voor 500 watt speaker in de buurt.
Ik ga van de week, als ik tijd, zin en gelegenheid heb eens een beetje schuiven,
Voor wat betreft dat reconnecten pfff ik heb rsi van dat kleine rot knoppie:D
Zeer bedankt voor je reactie en een fijn weekeinde verder:thumb::thumb:
 
opgelost??

Ja mensen, logitech heeft na vrij veel klachten een update uitgebracht, nl setpoint 460.
Wanneer je die installeert wordt er meteen een firmware update uitgevoerd, (weet de naam en nummer niet meer) voor de zender en ontvanger.
Met als gevolg dat ik niet meer 4 a 5 keer misklik, maar vrij redelijk kan mikken.
Bovendien staat mijn muisanwijzer stil waar ik hem had achtergelaten....
Zo zie je maar weer, het kan soms lang duren maar een oplossing is er altijd.
Bedankt voor de reacties en groetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan